Utvikling *tegning*

Miriel

Gift med forumet
Jeg må bare vise denne. Men så SKAL jeg gå og legge meg.

Kom over en gammel tegning, et øye fra 2004, så jeg satt det sammen med øyet på en tegning jeg jobber med nå:

Den første er tegnet rett før jeg ble 15, og denne rett etter jeg ble 21. [:D]

Legger med en link til "fangruppen" på facebook og jeg, for jeg legger ofte ut oppdateringer der først...
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=491090556076&set=a.440075256076.232893.536706076#!/group.php?gid=374712062455
En jeg kjente litt før laget gruppe, og den har nesten 300 medlemmer

Wow det må jeg si! Så urolig flink du er til å tegne. Og det virker som øvelse gjør mester :-)

Jeg lurte først på hvorfor du sammenlignet et tegnt øye vs et fotografi.

For jeg tenkte at det der ligner jo ikke i det hele tatt på hverandre [8D][:D][;)]

wow...seriøst? guuuud så flink du er..[:D]

jeg trodde nesten du skrøyt på deg jeg nå, for det er det mest fotografi like tegningen jeg har sett
var ikke mye å ta deg på her

mektig imponert[:D]

Hihi, takk[:D]
Ble litt stolt når jeg så dem ved siden av hverandre. Men jeg husker jeg syntes jeg var flink da og[8D] Håper jeg kan gjøre det samme om enda seks år, og det er like stor forskjell[8D][:D]

SÅ flink du er[:)]

ORIGINAL: Ripley

Jeg lurte først på hvorfor du sammenlignet et tegnt øye vs et fotografi.

For jeg tenkte at det der ligner jo ikke i det hele tatt på hverandre [8D][:D][;)]

ORIGINAL: Miriel

Jeg må bare vise denne. Men så SKAL jeg gå og legge meg.

Kom over en gammel tegning, et øye fra 2004, så jeg satt det sammen med øyet på en tegning jeg jobber med nå:

Den første er tegnet rett før jeg ble 15, og denne rett etter jeg ble 21. [:D]

Takk[:D]

ORIGINAL: **vimsa**

Bøyer meg i støvet,du er helt fantastisk til å tegne[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

WOW!!!

Var inne og såg på tegningene dine, og de var helt rå!! Mektig imponert ja!!

Jeg la til en link i HI jeg [:D]

Vil dere se fler bilder av den nye tegningen?

Jeg kopierer over det jeg la ut på mai2010 jeg. Bildene er litt store...

En bitteliten preview, såfår dere se hele bildet senere.
Her er fotoet jeg ser etter:

Miss Mosh kaller hun seg, og er egentlig nakenmodell

Her er en liten rask skisse av bildet:

Og her er et bilde av tegningen jeg jobber med nå. Den er kjempestor, 100x80 cm.

Bildet er tatt helt på skrå da, ikke rett på. Har jobbet rundt 25 timer på den så langt, og den er kanskje halvferdig. Og skal stilles ut helgen som kommer. Iiiik, jeg har dårlig tid

Her ser du forholdet mellom den lille tegningen og den store, og noen steg for steg bilder:

På det øverste bildet er det den lille tegningen som ligger på den store...

Jeg har kommet lenger nå da, håret er halvferdig[:D]

Har du lest boken "å tegne er å se"?

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

Har du lest boken "å tegne er å se"?

Nei, jeg har ikke det. Jeg skal nok lese den en gang. Men jeg bevisst ungått å lese bøker om tegning, og har ikke gått kurs eller skole. Jeg vil ikke det før jeg føler jeg har lært med det ordentlig selv, da kan jeg begynne å ta inn påvirkning fra andre... Har lyst til å utvikle meg mest mulig på egenhånd først[:)]

En utrolig utvikling ja!
Du er fantastisk talentfull rett og slett[:D][:D]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Du er rett og slett vanvittig!!!!

Back
Topp