Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er to tester på morgenen, 12-16dpo, så ca 24 t mellom hverHvor lang tid er det mellom strimlene?
Håper du har rettSyntes ser bra ut jeg. Ser økning

det er to tester på morgenen, 12-16dpo, så ca 24 t mellom hver
gratulerer, nyt det.Hehe, ja jeg vet jo egentlig det selv også og i tillegg at blodprøve heller ikke er helt pålitelig, man kan jo fint ha BO/MA hvor det er null tegn og hcg utvikler seg som det skal, hadde det i fjor. Griper vel bare etter det jeg kan for å prøve å finne svarDu kan jo spørre legekontoret om du kan få lov til å stikke innom å ta en HCG blodprøve.. Og evt ny på mandag, dersom ingenting skjer.
Tenker det er lett å skrive at man ikke skal stresse over det, men jeg hadde antagelig selv stresset masse med samme resultat.
Selv om jeg VET at man ikke kan måle HCGnivå med urinstrimler sånn. Det er flere faktorer som kan gjøre det ukorrekt, og noen dager med stagnert øking trenger ikke nødvendigvis bety noe.
Men ja. Du får dessverre ikke noe bedre svar enn at man må vente og se. Kan absolutt gå begge veier.

Har mistet 4 ganger tidligere og prøvd IVF uten hell, så har liksom ikke helt troen på kroppen min lenger.Det er utrolig seigt å vente i limbo, når det liksom KAN gå begge veier, og man bare må vente og se..Hehe, ja jeg vet jo egentlig det selv også og i tillegg at blodprøve heller ikke er helt pålitelig, man kan jo fint ha BO/MA hvor det er null tegn og hcg utvikler seg som det skal, hadde det i fjor. Griper vel bare etter det jeg kan for å prøve å finne svar
Dessverre hadde ikke legesenteret mulighet før på mandag og onsdag, bestilte time for blodprøver i går, men så seigt å vente!Har mistet 4 ganger tidligere og prøvd IVF uten hell, så har liksom ikke helt troen på kroppen min lenger.