Noen ting er han fremme på og noen henger han etter. Men veldig ofte er de grovmotorisk flinke etter på språket og motsatt, de får liksom ikke til å utvikle begge deler på en gang. Men når de blir noe større så jevner det seg stort sett ut.
Han krabber, setter seg opp og setter seg fint og kontrolert ned, går med støtte langs møbler og våre hender. Tok sine 2 første skritt helt alene for ett par dager siden.
Bruker fremdeles ikke mamma og pappa bevist men babbler myyye uforståelig. Er jo sååå søt når han "kjefter", sååå intenst og ser rett på meg og babbler videre som om alt han sier er totalt forståelig
Han vinker på oppfordring, men har ikke forstått at dette er noe vi gjør når noen går og vi sier hade.
"sel show opptreden" med armer opp og såååå stor er jeg, har jeg ikke lært ham.
Kan spise ting i biter selv, halve skiver bli fremdeles helst most, kjekt å kjenne på konsistensen.
Holder og drikker fint selv av flaske og tuttekopp, sugerør er gøy.
Har 2 tenner nede og etter snue, bleier, humør og hvite streker i tannkjøttet oppe, så er nok de to fortennene oppe også på vei ja.
For en mnd siden på 10 mnd kontrollen var han 10,345 kg, 76 lang og 47,4 rundt hodet.
Kjekkeste lekene for tiden er en datamus og biler i alle størrelser og fasonger. Raser rundt på gulvet og kjører dem så det suser, gjerne med en sånn brrrrrr-leppe lyd. Stilig teknikk på krabbingen når han kjører bilene, et kne i gulvet og samme side hånd i gulvet, andre fotbladet i gulvet og hånden på bilen han kjører .