utvidet nyrebekken

Lilliana

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Oktoberbarna 2021♡
Flere med små i magen som har fått påvist dette?
De så det først på oul i uke 20, og fikk ny time til kontroll uke 26.
Da det hadde blitt mer utvidet ble jeg henvist til st.olavs (fra molde) og fikk der beskjed om at jeg må føde der når den tid kommer. Var der igjen idag på kontroll. Dro hjemmefra kl 06:30 og kom hjem klokka 19:15 :eek: Så ganske sliten nå. Nyrebekkene er fortsatt utvidet på begge sider hos lillegutt så jeg må tilbake i uke 36 (om 3 uker). Har det blitt værre da så må han taes ut tidlig. Hvis ikke blir det igangsetting i uke 39. Fått dato til innleggelse 29.12, og igangsetting 05.01 om ingenting har skjedd til da. Termin er 14. Januar. Er alenemor til to fra før så liker ikke tanken på å være borte fra dem i 1-2 uker :(

Noen fler som har fått påvist utvidet nyrebekken hos baby eller har hatt det i tidligere sv.skap?

Uff da :( Kan bli tøft å være fra de eldste ja. :(

Har ikke hatt det på mine så har ikke noen råd eller noe å komme med :(

Krysser fingrene for at lillegutt har bedre prognoser neste gang :)

Klem <3

Jeg har baby i magen som har fått påvist utvidet nyrebekken. Har vært på ekstra UL-kontroll to ganger, senest forrige uke. Da hadde det bedret seg siden sist, så trenger ikke tilbake for flere kontroller. Opplevde det samme ved forrige svangerskap også.

Håper det går seg til hos din mageboer også! :)

Det var også påvist med førstemann i uke 20 men da gikk det heldigvis bort av seg selv på sjekk i uke 30. Bare håper denne slipper operasjon og at antibiotika blir nok til å fikse det.

Nei, men JEG har det :p Var innlagt en dag på sykehuset pga det... Gjorde ganske vondt. Det var i orden dagen etter dog :)

Back
Topp