Utvide vennekretsen, Bergen?

Er ikke mange nå, og mange som ikke vet om de møter engang så blir ikke å reservere noe bord da:)
Kanskje en annen gang da;)

Tar styringa jeg da ;) =p førstkommende fredag (24 april) kl 18.00 på Egon i sentrum =). Sender vi en pm til alle som har skrevet i denne tråden, så blir vi kanskje en god gjeng?

25 åring (i noen mnd til iallefall) fra Askøy her :D har en datter på 9 mnd, og en samboer :p

Jeg tror jeg kan :) Har hvertfall veldig lyst å bli med, men må se an formen litt (15 dager til termin i dag ;))

Tar styringa jeg da ;) =p førstkommende fredag (24 april) kl 18.00 på Egon i sentrum =). Sender vi en pm til alle som har skrevet i denne tråden, så blir vi kanskje en god gjeng?

Jeg kan ikke da, men kose dere;)

Tror ikke jeg kan på fredag. Har vertfall i utgangspunkt min sønn hjemme så blir litt vanskelig då dessverre

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Ble det treff? Jeg fikk ingen pm, så var ikke klar over at det ble noe. Dumt for ville gjerne kommet.

Nai, glemte meg bort selv også, da det skjedde noe her på hjemmebanen jeg måtte ta meg av.

Blir det noe treff?

Heisann! Jeg ønsker å utvide vennekretsen min litt og håper at det er noen her med det samme ønske som bor i Bergen el omegn. Jeg bor selv på Askøy å har to barn og samboer. Håper å høre i fra akkurat deg!

Heisann!
Bor ikke i Bergen, men reiser ofte til Askøy (Ravnanger)og besøker familie :)
Hvor holder du til?

23 år fra Bergen med en sønn på straks 5 mnd og samboer på sjøen som er mye vekke :p :) eller ikke fra Bergen nå lengre, nyinflyttet på Brattholmen på Sotra, men ikke så langt ifra byn :p

Back
Topp