Utvendige spark

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jippi! Vi satt og så på TV tidligere i kveld. Jenta vår var skikkelig livlig og når jeg la hånda på magen fikk jeg to tydelige dult i hånda! Jeg hoppet i sofaen og ropte på samboeren. Han kom og la hånda på magen, det ble stille en lang stund, så vi trodde hun hadde gjemt seg igjen, men så fikk jammen han et par spark også! [:D]

Hadde aldri trodd man kunne bli så entusiastisk over noe som kjennes ut som mat som ikke er helt dødt enda [:D]

Ojsann, denne skulle vært i "den rører seg" tråden

oi måtte være kraftig siden du kjente det utenpå, trodde ikke det var normalt før i uke 28 eller noe jeg!

Ja er det ikke deilig!!!

Jeg kjenner det ofte utenpå jeg , hver dag, det er så kos.

Og pappan kjenner det han også[:)]

Ettersom babyverdens terminkalkulator så vil jeg kunne føle bevegelser f.o.m onsdag.. får håpe at jeg også for føle bebisen da... Nå har jeg ingen gravid. sypt. så det er en rar følelse å gå rundt gravid uten å føle noe... siden jeg er overvektig har heller ikke magen kommet til syne ennå spes. med graviditeten... Ble glad for din vegne elewyn...

Skal på UL til fredan... skriver mer da... [;)]

Jeg er heller ikke tynn Hilly, så jeg hadde ikke regnet med å kunne kjenne noe enda. Forhåpentligvis blir ikke du hindret av litt ekstra "magespekk" heller [:)]

Så morsomt fro dere... Kos dere meddet. Jeg gleder meg til min begynner å røre litt ordentlig på seg, ikke bare bobling liksom....

ååå. nå ble jeg driiitmisunnelig. kjenner bevegelser jeg også men ikke så godt utenpå. den er mer den "svelgt en levende fisk" følelsen[8D].håper det skjer snart. pappa venter og venter...

Back
Topp