• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Utvendige spark

kosemor

Glad i forumet
Lå å holdt meg på magen og vips så kjente jeg et spark i håndflaten min... :) koselig .. Prøver å få et spark i hånda til kommende storesøster men ikke lett

Da jg var hos legen sist, la ho hendene sine på magen; oi her var det livat - sa ho!! Jeg visste ikke at det kjentes utapå enda jeg!!

I dag har bompi vært heeeeelt i ro.. Mn tror kanskje han er b-menneske som storebror!! :D

Det virker som de sparker når de vil, og til hvem de vil :) Herlig å kjenne spark utenpå :)

Jeg kjenner masse utvendig, men guttebassen vil aldri sparke til andre enn meg enda. Kjedelig for samboeren "/ hver gang han legger hånden på magen blir lillegutt helt rolig :P

Jeg har kjent en del spark utvendig og det er super koselig :)
Samboer har ikke vært tålmodig nok til å kjenne noe men minste man har sittet i senga hos meg og hatt hånda på magen min mens vi skravla og *dunk* så fikk han spark i hånda :D Det var stor stas og etter min mening veldig fortjent dersom han spør og graver om lillesøstra i magen hele tiden og passer så godt på mamman sin :)

Jeg har kjent spark utvendig ganske lenge nå, er ikke alle som kjenner det, men man kan faktisk se på magen min at den rister når baby sparker <3 Mammaen min har kjent mange kraftige spark nå :D

Kjenner det godt på utsiden her og :) jeg har morkaken på framsiden, men kjent ihvertfall et par uker nå :) samboer har kjent en gang, men gidder ikke å sitte med hånda lenge så.. :P er veldig gøy å kjenne når han snur seg.. Legger hånda på magen, og kjenner plutselig hvordan det blir steinhardt noen steder på magen :D også kjenner jeg det blir mykt igjen, idet han snur seg en annen vei igjen :)

Jeg kjenner masse utvendig, men guttebassen vil aldri sparke til andre enn meg enda. Kjedelig for samboeren "/ hver gang han legger hånden på magen blir lillegutt helt rolig :p
Kjenner meg godt igjen, sambo får ingen spark, lille i magen blir bare helt rolig.. prøvd så mange ganger! Har jo lyst til at han skal få kjent han og :(

Jeg hadde morkaken på fremsiden sist, så jeg er helt sjokket over at det kan være såå tydelig på utsiden av magen :p Kjempe moro! Men mannen har aldri tid til å kjenne i mer enn 2-3 sekunder så han får bare ha det så godt ;)

Her har lillebror begynt å vekke mamma'n sin om natta for å ha fest :D hehe ikke då moro :) men ser hele magen danser hihi... Pappa'n har kjent det i noen uker alt <3

Back
Topp