Utvendig ultralyd

Veslejente

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
☀️Påskeliljene 2026☀️
Jeg skal til legen og ta utvendig ultralyd 16.01. Da er jeg 8+5(i uke9) legen har ikke innvendig og mente derfor at han ikke kunne ta før dette.
Er det noen med erfaring mtp utvendig ul så tidlig? Når var du å hva fikk du se ? Ja jeg skal bestille tul en annen plass, men venter til etter denne. Er interessert i alle erfaringer :angelic:

Jeg var på TUL nå 9+3. Den var utenpå. Tror ikke jeg kan huske å ha tatt noen utvendig tidligere. Da så hun babyen hjerteslag. Hvor morkaken kommer til å komme. Navlestrengen. Så fornøyd med å slippe alle disse ekstra klusset innvendig. Det viktigste den dagen var at det var liv.

Jeg var på TUL nå 9+3. Den var utenpå. Tror ikke jeg kan huske å ha tatt noen utvendig tidligere. Da så hun babyen hjerteslag. Hvor morkaken kommer til å komme. Navlestrengen. Så fornøyd med å slippe alle disse ekstra klusset innvendig. Det viktigste den dagen var at det var liv.
Da var du 5 dager lengre enn meg når jeg skal! Men det var betryggende :)

Sniker fra juli. Jeg er litt ekstra polstret. Hadde en utvendig i uke 8 der hun ikke fant noe. Måtte tilbake uka etter og fikk innvendig. Der fant legen alt han skulle. Så ikke få helt panikk om de ikke finner noe utvendig ❤️❤️❤️❤️ spira mi er nå i uke 15 og lever som bare det

Sniker fra juli. Jeg er litt ekstra polstret. Hadde en utvendig i uke 8 der hun ikke fant noe. Måtte tilbake uka etter og fikk innvendig. Der fant legen alt han skulle. Så ikke få helt panikk om de ikke finner noe utvendig ❤️❤️❤️❤️ spira mi er nå i uke 15 og lever som bare det
Okei takk :shy: jeg er bare 2 dager fra uke 9 så krysser fingrene for at han ser noe. Vet med meg selv at jeg blir redd viss ikke. Har litt ekstra over magen men ikke sånn sykt mye nei :bored:. Han sa jeg skulle ha full blære, var vist lettere å se da!

Måtte også ta innvendig da lege i uke 10 ikke kunne se noe med ul utenpå. Kombinasjon av at jeg har en del fett på magen og hvordan baby lå.

Jeg skal til legen og ta utvendig ultralyd 16.01. Da er jeg 8+5(i uke9) legen har ikke innvendig og mente derfor at han ikke kunne ta før dette.
Er det noen med erfaring mtp utvendig ul så tidlig? Når var du å hva fikk du se ? Ja jeg skal bestille tul en annen plass, men venter til etter denne. Er interessert i alle erfaringer :angelic:

Var på ultralyd 7+2,og hun hadde ikke problem med å finne baby og se hjerteslag. Men hun fant ikke baby nr 2 før hun tok innvendig...

Vi tok utvendig idag: 7+6! Hun ville gjerne prøve det først! Så et bankende hjerte og en liten en på1,5cm <3

Tok utvendig i uke 5 sist, så lite. Så i uke 7, så alt :) så skal nok være lett å se til deg, tenker jeg :D om ikke utstyret er veldig dårlig, da

Tok utvendig i uke 5 sist, så lite. Så i uke 7, så alt :) så skal nok være lett å se til deg, tenker jeg :D om ikke utstyret er veldig dårlig, da
Ja det jeg håper :angelic: legen vet vel hva han snakker om , krysser fingrene for eg bankende hjerte! Leenge og vente 8 dager til

Tok utvendig i uke 9+0, muligens 8+6, så både bønna og hjerteslagene :) har noen ekstra kilo på magen, gjorde ingenting:happy:

Jeg tok utvendig igår, 7+4. Er over gjennomsnittet polstret, men det gikk helt fint. Jeg var forberedt på innvendig, men jordmor ville prøve utvendig først.

Jeg tok utvendig igår, 7+4. Er over gjennomsnittet polstret, men det gikk helt fint. Jeg var forberedt på innvendig, men jordmor ville prøve utvendig først.
Så kjekt å høre! Alt fint med den lille ? :)

Jeg tok utvendig 7+4. Ikke noe problem å se selvom jeg har masse ekstra på magen. Fosteret ligger jo så langt nede at det nesten ikke ansees som magen engang :hilarious:

Back
Topp