Utvendig ul

RangLa<3

Elsker forumet
Junilykke2018
Når begynner dem med utvendig ul? Liker ikke invendig ul, men må jeg så gjør jeg det. Men fosteret kan vel sees med utvendig snart vel? Tul neste uke, da er jeg 10+3 [emoji4]

Sniker fra desember.

Der jeg var begynte de med utvendig fra 11+0. Det kan tas utvendig før det og, noen gjør det, men bildene blir mye bedre innvendig.

Spørs litt om man tar privat eller offentlig, ift om de har moderne utstyr :p offentlig er det vel innvendig fram til uke 11 ish på ahus isåfall

Takk for svar alle sammen [emoji5] Da får jeg være klar for begge deler neste uke

Hadde innvendig UL da jeg var 10+5, men jeg skulle samtidig få sjekka ei cyste jeg har på eggstokken. Vet ikke om de hadde tatt utvendig om jeg kun skulle titta på lille. :)

Skal på UL når jeg er 11+0, så får se om de tar utvendig eller innvendig da her. Jeg håper det er utvendig, litt hyggeligere det. :p

De tar innvendig de fleste steder, veldig mye lettere å få gode bilder, og å se det som er ønskelig å se.

Hadde innvendig UL da jeg var 10+5, men jeg skulle samtidig få sjekka ei cyste jeg har på eggstokken. Vet ikke om de hadde tatt utvendig om jeg kun skulle titta på lille. :)

Skal på UL når jeg er 11+0, så får se om de tar utvendig eller innvendig da her. Jeg håper det er utvendig, litt hyggeligere det. :p
Ja absolutt mye hyggeligere med utvendig [emoji28][emoji1]

De tar innvendig de fleste steder, veldig mye lettere å få gode bilder, og å se det som er ønskelig å se.
Forberedt meg på begge deler [emoji28] Gleder meg til neste ul bilde [emoji173]

Back
Topp