Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har vært på utvendig ul før uke 10?
Er skeptisk til det selv, men den klinikken jeg vil bestille time til, gjør kun utvendig ul fra uke 6, legen selv sier hun tar innvendig hvis man ikke ser noe særlig utvendig, men vil prøve først utvendig.Vet ikke om det er noe vits...
Jeg var på ul sistgang i uke 12, da var det først innvendig også tok vi utvendig bare for å se hvor mye man kunne se så tidlig. Vil absolutt anbefalle innvendig så tidlig
Er skeptisk til det selv, men den klinikken jeg vil bestille time til, gjør kun utvendig ul fra uke 6, legen selv sier hun tar innvendig hvis man ikke ser noe særlig utvendig, men vil prøve først utvendig.
Nei er jo ikke det daDa er det ikke noe problem, om hun tar innvendig om dere ikke ser noe utvendig
Åå, jeg gleder meg sånn til jeg skal neste ukeJeg tok utvendig UL på tirsdag Der så vi hjertet som slo + at legen tok mål av fosteret for å finne ut hvor langt jeg var på vei ( det var derfor jeg var på UL) Ser jo ikke så mye annet så tidlig,men veeeeldig kjekt å få se et hjerte som slår. Var forresten 6+2 da jeg tok UL
Sent from my iPhone using BV Forum
Noen som har vært på utvendig ul før uke 10?