Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre her som har opplevd mindre kraftige/ubehagelige spark fra en dag til neste?merker generelt mye bevegelser men idag har de endret seg..merker fortsatt spark,men tenker kanskje det er pga babyen flytter seg rundt eller sparker «innover» plutselig?!
Kanskje de endrer stilling ja...husker ikke helt om det var sånn sist gabgr,men har opplevd det en gang tidligere denne gang og var inne til en fosterlyd sjekk pga jeg ble så bekymret siden jeg hadde hatt bihulebetennelse i 2 uker samtidig(fikk da beskjed at det er vanlig å merke litt mindre hvis man selv er slapp/syk)..føler meg ikke syk nå så tenkte kanskje ringe jm imorgen å høre..sikkert bedre å sjekke en ekstra gang tenker jeg..men merker jo heldigvis bevegelser nå og det gjorde jeg ikke sist,så er ikke så bekymret! inatt eller imorgen tidlig er det sikkert full fest i magen igjenJeg skulle akkurat til å spørre om det samme. F.eks så var han veldig aktiv i går, masse spark og bevegelse som jeg kjente og man kunne se det utenpå magen uten tvil.
Men i dag så er han ikke så aktiv. Jeg sa det til mannen da vi stod opp i dag, han sa at han kanskje ligger annerledes og sparker innover, eller at han sover mer i dag(?)
Det er virker som det er vanlig at de ikke er like aktive hver dag, men man blir bekymret ja..
Noen med gode råd?
Kanskje de endrer stilling ja...husker ikke helt om det var sånn sist gabgr,men har opplevd det en gang tidligere denne gang og var inne til en fosterlyd sjekk pga jeg ble så bekymret siden jeg hadde hatt bihulebetennelse i 2 uker samtidig(fikk da beskjed at det er vanlig å merke litt mindre hvis man selv er slapp/syk)..føler meg ikke syk nå så tenkte kanskje ringe jm imorgen å høre..sikkert bedre å sjekke en ekstra gang tenker jeg..men merker jo heldigvis bevegelser nå og det gjorde jeg ikke sist,så er ikke så bekymret! inatt eller imorgen tidlig er det sikkert full fest i magen igjen
Nokon fleire som opplever at babyen rister/vibrerer i magen? Kjennes nesten ut som babyen har eit voldsomt epilepsi anfall eller noke sånt. Ser kjemperart ut og.
Har prøvd å googla det litt og det ser ut som mangen opplever det. Håper & regner med at det går bra [emoji1]Ja, samme her! Har ikke sett det, men når jeg kjenner det så sier jeg til mannen at jeg tror babyen har anfall der inne.
Sikkert bare bevegelser som fører til vibrasjoner i vannet?
Dette opplever jeg også, nesten mer enn sparkNokon fleire som opplever at babyen rister/vibrerer i magen? Kjennes nesten ut som babyen har eit voldsomt epilepsi anfall eller noke sånt. Ser kjemperart ut og.