Utvendig spark<3

FrøkenAH

Flørter med forumet
På fredag kjente jeg første ordentlige spark! Og merker at jeg kjenner mer og mer for hver dag som går. Er 20+2 i dag og jeg skvetter nesten like mye hver gang, føles så rart og så virkelig! Blir jo bare mer og mer glad i det lille nurket i magen<3

Andre som kjenner utvendige spark nå?:)

Jeg kjenner ikke utvendig enda (tror jeg) men kjenner flere og flere dunk innvendig :) Gleder meg til å kjenne full aktivitet hele tiden❤

Jeg kjenner ikke utvendig enda (tror jeg) men kjenner flere og flere dunk innvendig :) Gleder meg til å kjenne full aktivitet hele tiden❤

Har morkaka foran, så kjenner rett over trusekanten og på sidene. Kjenner små dulter i hendene et par ganger i løpet av dagen. Ellers mindre bevegelser innvendig, men er jo så rart å kjenne:P er vel alltid sånn med førstemann!

Ja her har både storsøster og pappa fått seg noen karatespark :D

Her er lille påskekylling veldig aktiv så pappaen har fått kjent pluss at jeg har fått filmet når det kommer skikkelig bevegelser :) å sånn har det vært ett par uker. Er i uke 21 nå :)

Jaa, kjenner spark på utsiden, er 20+5 nå:)

Kjenner verken spark på innsiden eller på utsiden og jeg er 19+4.. har morkaken forran da.. men håper jeg snart kjenner noe!

Det er så koselig :) jwg kjenner utvendig spark, har gjort det noen uker nå. Litt overrasket da jeg har foranliggende morkake...

Jaa.. såå koselig.. Fikk helt sjokk her en dag, for lå på sofaen med oppdratt genser og kjente på magetrollet, da han/hun plutselig begynte å sparke etter hendene mine =P La jeg hånda på magen kom det umiddelbart et spark.. til slutt ble han/hun så ivrig at samboer'n så det fra andre siden av sofaen <3 Er bare i uke 18 +2, men har kjent spark en stund faktisk <3

Kjenner flere og flere spark inni, men har ikke kjent noen utvendig enda. Har morkake foran, hadde det med storebror og, men da kjente vi utvendig spark mye tidligere, rundt uke 19. Er 20+4 i dag, det kommer vel snart...

Jeg begynte å kjenne utvendige spark i uke 17! Helt herlig♡

Har kjent innvendig og utvendig siden uke 15+2, er 19+0 i dag og nå kjenner jeg en god del bevegelse mange ganger om dagen :-)

Back
Topp