Utvendig bevegelse?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Lå på ryggen istad, for å sjekke med doppler, og brått begynner området ved navlen å bevege seg.
Det kan da ikke være babyen så høyt oppe, og som gjør at man ser bevegelse utvendig, i uke 15-16?
Noen flere som har sette bevegelse ved navlen? Var litt rart å se på. :p

Kan det ha vært leamus? Jeg har ikke opplevd det, men så ligger morkaka mot fremveggen her..

Her så vi andremann tidlig på utsiden, husker ikke hvilken uke det var, men var før uke 20.
Jeg er 19 uker på vei og livmoren ligger akkurat under navelen, men jeg ligger også under gjennomsnittet når jordmor målet.

Lå på ryggen istad, for å sjekke med doppler, og brått begynner området ved navlen å bevege seg.
Det kan da ikke være babyen så høyt oppe, og som gjør at man ser bevegelse utvendig, i uke 15-16?
Noen flere som har sette bevegelse ved navlen? Var litt rart å se på. :p
Det var litt langt oppe så tidlig. Jeg er uke 22, så over på symfysemålene og livmoren ligger rett ved navlen...

Her så vi andremann tidlig på utsiden, husker ikke hvilken uke det var, men var før uke 20.
Jeg er 19 uker på vei og livmoren ligger akkurat under navelen, men jeg ligger også under gjennomsnittet når jordmor målet.
Synes det er litt tidlig siden jeg bare er 16 uker.
Husker ikke hvor tidlg jeg merket det utenpå sist, men ikke så tidlig iallfall. :-)
Var liksom litt glidende bevegelse, så leamus var det nok ikke, som nevnt over.
Kanskje det var altfor tydelige tarmbevegelser. Hi hi. Men det skulle jo heller ikke vært bare rundt navlen...
Ja ja. Får vel aldri noe fasitsvar, men rart var det iallfall! :-)

Det var litt langt oppe så tidlig. Jeg er uke 22, så over på symfysemålene og livmoren ligger rett ved navlen...
Ja, det synes jeg også! Derfor jeg lurer litt på hva det kommer av. Hi hi.
Men er jo ganske mye som presses opp inne der nå, så er nok helt sikkert noe ganske naturlig.
Men veldig rart å se! :p

Merka det først no når eg er 20 veker på vei, då såg eg det tilogmed frå utsida. Sia det e førstemann kunne eg nok ha kjent det for ei stund sia.. Har hatt "livlige" tarma ei stund;p

Jeg er 19+3 og livmoren kjenner vi godt noen cm over navlen nå, er 2 gangs :) Kjenner også bevegelser rett ved siden av navlen :)

Back
Topp