Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lærte på God Morgen Norge at jeg ser utvasket ut i ansiktet hvis jeg bruker brunt, svart og beige. Hva vil det si å se utvasket ut?![]()
Ahaaa..trodde det var snakk om feks brunkrem og øyenskyggeOg forresten, fargene var det snakk om på klærne. Dama de intervjuet hadde på seg en kjole i gult og blått som jeg hadde gått rett forbi i butikken, for å si det sånn![]()
Skjønte at innlegget mitt kunne oppfattes sånnAhaaa..trodde det var snakk om feks brunkrem og øyenskygge
Tja...utvaska om man bruker de fargene på klærne går vel også på kombinasjoner.
Og forresten, om hu dama var "ekspert" som de alltid er, så er jeg heeelt ute og kjører. Bruker mye svart og beige. Men at jeg ser utvaska ut kan jeg ikke si meg enig i
Haha..det er MYE man går rett forbi av fargerike plagg om dagen. Det er så mye rart...
MEN nå kommer våren og da blir det digg og bruke litt farger igjen. Som ikke er glorete o.l![]()
Skjønte at innlegget mitt kunne oppfattes sånnhaha. Ja, hun kalte seg vel ekspert, men da er jeg veldig utvaska altså... Blir deilig med sol og fargerike klær, ja
![]()
Ho hadde faktisk ikke svart, grått eller beige i garderoben sin....
Får bare være utvasket jeg![]()
Haha, da e e utvaska og gammel!
Bruker mye svart,brunt og grått og ingen sminke![]()
Haha. Ja, vi er nok mange som har det sånnVil si det er smak og behag også. Jeg liker ikke farger jeg får ekstra farge i ansiktet med. Fordi jeg er så rød fra før..så jeg liker bedre farger som får meg til å se litt blekere ut, da får jeg en gjevnere hudtone
![]()
Nei ikke mange som liker å "skille seg ut"Haha. Ja, vi er nok mange som har det sånnJeg syns ikke jeg ser mange fargeklatter langs vegene i hvertfall!
Er det klær eller sminke det er snakk om da? Aldri hørt om førJeg lærte på God Morgen Norge at jeg ser utvasket ut i ansiktet hvis jeg bruker brunt, svart og beige. Hva vil det si å se utvasket ut?![]()
Blekere = utvasket?Vil si det er smak og behag også. Jeg liker ikke farger jeg får ekstra farge i ansiktet med. Fordi jeg er så rød fra før..så jeg liker bedre farger som får meg til å se litt blekere ut, da får jeg en gjevnere hudtone
![]()