Utvasket i ansiktet

GitteW

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg lærte på God Morgen Norge at jeg ser utvasket ut i ansiktet hvis jeg bruker brunt, svart og beige. Hva vil det si å se utvasket ut? :P

Å se sliten ut, kanskje? Når fargene blir feile og man ser dradd, eldre og sliten ut?

Jeg lærte på God Morgen Norge at jeg ser utvasket ut i ansiktet hvis jeg bruker brunt, svart og beige. Hva vil det si å se utvasket ut? :p

Jeg ser for meg at det er en utvaskaklut feks. At det fort kan bli for matt farge man bruker.
Jeg er ingen reser på sminke, men jeg ser når noen har dyppa hodet litt for godt nedi malingsbøtta. Det er ikke pent.
Men man skal jo ta noe med en klype salt også. Man sminker seg etter stilen sin :) Utfordringen er at man skal klare å kombinere og ikke se ut som et levende lik som trasker rundt ;)

Haha. Syns bare det var et merkelig uttrykk :P kunne hun ikke sagt bleik eller fargeløs, da?

Og forresten, fargene var det snakk om på klærne. Dama de intervjuet hadde på seg en kjole i gult og blått som jeg hadde gått rett forbi i butikken, for å si det sånn :P

Og forresten, fargene var det snakk om på klærne. Dama de intervjuet hadde på seg en kjole i gult og blått som jeg hadde gått rett forbi i butikken, for å si det sånn :p
Ahaaa..trodde det var snakk om feks brunkrem og øyenskygge ;)
Tja...utvaska om man bruker de fargene på klærne går vel også på kombinasjoner.
Og forresten, om hu dama var "ekspert" som de alltid er, så er jeg heeelt ute og kjører. Bruker mye svart og beige. Men at jeg ser utvaska ut kan jeg ikke si meg enig i ;)
Haha..det er MYE man går rett forbi av fargerike plagg om dagen. Det er så mye rart...:P
MEN nå kommer våren og da blir det digg og bruke litt farger igjen. Som ikke er glorete o.l :)

Ahaaa..trodde det var snakk om feks brunkrem og øyenskygge ;)
Tja...utvaska om man bruker de fargene på klærne går vel også på kombinasjoner.
Og forresten, om hu dama var "ekspert" som de alltid er, så er jeg heeelt ute og kjører. Bruker mye svart og beige. Men at jeg ser utvaska ut kan jeg ikke si meg enig i ;)
Haha..det er MYE man går rett forbi av fargerike plagg om dagen. Det er så mye rart...:P
MEN nå kommer våren og da blir det digg og bruke litt farger igjen. Som ikke er glorete o.l :)
Skjønte at innlegget mitt kunne oppfattes sånn :P haha. Ja, hun kalte seg vel ekspert, men da er jeg veldig utvaska altså... Blir deilig med sol og fargerike klær, ja ;)

Jeg bruker en del svart men omtrent aldri brunt eller beige.
Tror ikke jeg har noen klær i de fargene faktisk..

Men det er fordi jeg ser utvaska ut i det :P Jeg kler det overhodet ikke.
Jeg kler mye bedre pastellfarger, svart, hvit, grå og blå. Sitrusfarger og jordfarger passer meg heller ikke :P

Skjønte at innlegget mitt kunne oppfattes sånn :P haha. Ja, hun kalte seg vel ekspert, men da er jeg veldig utvaska altså... Blir deilig med sol og fargerike klær, ja ;)

Ho hadde faktisk ikke svart, grått eller beige i garderoben sin....

Får bare være utvasket jeg :P

At man blir utvasket syns jeg går på at man ser konturløs ut, at man mangler kontraster i trekkene og huden mangler glød. Grå er en farge som har lett for å gjøre at folk ser utvasket ut, da den ofte gjør at andre farger også ser grå ut.

Hihi, ja farger har mye og si. ;-)

Har blitt mye flinkere selv etter at jeg var på fargeanalyse for et par/tre år siden.

Da fant hun ut hvilken fargetone jeg hadde i huden, og la på andre farger og så hva jeg kledde.

Det var helt sykt å se de forandringene det ble på ansiktet mitt når hun la på farger jeg kledde og farger jeg ikke kledde!

På feks svart, hvitt, grått og sånne typer farger så jeg rettigheter slett død ut :-P
Mørke ringer under øynene, bleik hudfarge osv.

På farger som lilla, blå, gul og rød fikk jeg en helt annen glød i huden og øynene glitret!

Så jeg skal bruke friske farger med rød undertone.
Ikke blasse farger eller neon.

Og hvis jeg skal ha noe hvitt, så må det være kremfarget.

Vil si det er smak og behag også. Jeg liker ikke farger jeg får ekstra farge i ansiktet med. Fordi jeg er så rød fra før..:( så jeg liker bedre farger som får meg til å se litt blekere ut, da får jeg en gjevnere hudtone:)

Ho hadde faktisk ikke svart, grått eller beige i garderoben sin....

Får bare være utvasket jeg :P
Haha, da e e utvaska og gammel! :P
Bruker mye svart,brunt og grått og ingen sminke ;)
Vil si det er smak og behag også. Jeg liker ikke farger jeg får ekstra farge i ansiktet med. Fordi jeg er så rød fra før..:( så jeg liker bedre farger som får meg til å se litt blekere ut, da får jeg en gjevnere hudtone:)
Haha. Ja, vi er nok mange som har det sånn ;) Jeg syns ikke jeg ser mange fargeklatter langs vegene i hvertfall!

Jeg lærte på God Morgen Norge at jeg ser utvasket ut i ansiktet hvis jeg bruker brunt, svart og beige. Hva vil det si å se utvasket ut? :P
Er det klær eller sminke det er snakk om da? Aldri hørt om før :P gjelder det alle eller for jeg har aldri følt meg særlig utvasket før :P

Blekere = utvasket?
Bruker mye svart og hvit, litt solpudder og voila; ikke utvasket :O

Back
Topp