uttalelser fra andre foreldre

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
som du har blitt satt ut av eller blitt provosert av?
[8D]

Det var en mamma som sa til meg en gang da jeg nevnte at jenta mi ikke tåler så mye sukker! Hun blir helt turbo av det.
Hun ville gi meg et godt råd tror jeg, men jeg tok det ikke til meg da[8D]
hun sa
"Jeg har gitt mye godteri i en perode slik at hun har blitt vant til det, så hun kan få godteri både om kvelden og før frokost uten at det gjør noe"
En annen mor ble rasende fordi jeg ikke ville kjøre med en unge for mye i bilen. Da ble jeg ganske provoser....[>:]

Var noen som sa at hun hadde aldri tolerert at ungen surver og sutrer så mye når den skulle legge seg som ungen min. Da ble jeg rimelig pissed.. Hvorfor? Fordi ungen min har alltid vært en drøm å legge og survet aldri. Det var HENNES unger som ropte og bråkte (og ble forøvrig heller aldri lagt) slik at ungen min ikke fikk sove..[:@]

ORIGINAL: Mama Juana

En som sa at sønnen våkna hver natt fram til han var over 3 år og fikk saft på flaske [&:]

jeg vet om en 5 åring som får sånn drikki på flaske enda...og nattmating[&:]

folk som ikkje har en eneste unnskyldning for å ikke ha ungene bakovervendt... og alikevel kjører de med snuten fremover..

Ja, når h*n blir 1 år skal h*n få fremovervendt sete, fordi h*n ikke liker å kjøre bil[8|]

"Du vet ikke hvordan det er å ha barn du" Bare fordi de sover om natta...[:@]

Ei jeg kjenner har en gutt som er født samtidlig som min. Hennes begynte å gå da han var rundt 9 mnd.
Min gikk ikke enda, å jeg trodde han ville bli like sein som størstemann som begynte å gå da han var 18 mnd.
Bare ett par uker etter at hennes nettopp hadde begynt å stabbe seg rundt på gulvet, sa hun:

"Det må jo være noe galt med barn som ikke går før de er ett år"

Jeg ble skikkelig lei meg [:(]

Ikke fra andre foreldre..
Men lillegutt var ikke mange ukene, før vi fikk kommentarer
om at vi tok han alt for fort opp når han gråt. F.eks..."Bare la han gråte",
Eller...(henvendt til lillegutt når han fikk komme opp) "Du får det akkurat som du vil du!"
Men dette var fra eldre i familien, og  jeg synes nok det var mer morsomt enn provoserende :-)
For sånn var det vel når de hadde små selv, de mente at babyer kunne bli bortskjemte :-)

"oi, sitter hun bakovervendt enda? min ble snudd for leeeeeenge siden"

da var Mathea ikke 2 år en gang, og hennes var litt over året...

en som eg vet om, som ga ungen sin på 2år brus kl 10om kvelden, og gjett kem som fikk sukkerkick og store øyne!! da sendte hun han bare videre for han plaget hun!!! ehhh greit nok at eg ikke har barn selv enda men var vel logisk at han ble helt turbo vel?!?!

Back
Topp