Uttak uten smertestillende

Lille-bille

Glad i forumet
Hei:)
Jeg skal ha uttak i morgen, uten noen form for smertestillende/muskelavslappende eller hva jeg skal kalle detførst:p noen som har erfaring? :)
Jeg reagerer så kraftig på oxynorm og morfin, kaster opp og blir utrolig dårlig:eek:
Har tidligere ikke kjent noe som hellst under uttak verken av bedøvelses sprøyten eller selve uthentingen:p

Last edited:
Jeg skal ha uttak i morgen, uten smertestillende først:p noen som har erfaring? :)
Jeg reagerer så kraftig på oxynorm og morfin, kaster opp og blir utrolig dårlig:eek:
Har tidligere ikke kjent noe som hellst under uttak verken av bedøvelses sprøyten eller selve uthentingen:p

Jeg får bare paracet til uttak, og det har gått helt fint :) men det er selvsagt i tillegg til oxynorm, men oxynormen er jo ikke smertestillende i seg selv :) så det kommer nok til å gå kjempebra! Lykke til ❤

Edit: mente ikke oxynorm! Men den surra-i-hue pillen :hilarious: jeg har ikke tatt oxynorm under uttak for jeg spyr av den :p

Jeg får bare paracet til uttak, og det har gått helt fint :) men det er selvsagt i tillegg til oxynorm, men oxynormen er jo ikke smertestillende i seg selv :) så det kommer nok til å gå kjempebra! Lykke til ❤
Kom ikke på hva jeg skulle kalle oxynorm eller morfin, muskelavslappende? :p jeg skal ikke ha noen ting annet en bedøvelse denne gang:)
Regner med det går fint, får bare slappe av i kroppen :D tusen takk ❤️

Kom ikke på hva jeg skulle kalle oxynorm eller morfin, muskelavslappende? :p jeg skal ikke ha noen ting annet en bedøvelse denne gang:)
Regner med det går fint, får bare slappe av i kroppen :D tusen takk ❤️

Jeg måtte korrigere meg, for spyr av oxynorm jeg og :p men den andre, den likegyldighetspilla har jeg kombinert med paracet.

Edit: mente ikke oxynorm! Men den surra-i-hue pillen :hilarious: jeg har ikke tatt oxynorm under uttak for jeg spyr av den :p

Haha ja jeg tåler veldig lite som gjør meg litt svimmel i hodet, kaster opp med en gang :p

Jeg tok oxynorm, men fikk tilbud om en sprøyte i rumpa om jeg Trengte nytt uttak og ikke ønsket oxynorm

Jeg har prøvd uten noen ting (fikk lokalbedøvelse), det var ganske vondt, men det er jo fort gjort... Sist fikk jeg full pakke med masse meds, og da ga de en solid dose kvalmestillende samtidig. Var ganske uggen noen timer, men ikke verre enn at det gikk fint å ligge på sofaen og bare vente det ut.

Er det ikke bedre å heller få nok kvalmestillende? Kvalmestillende tabletter bør tas slik at de virker FØR du tar morfinen/opiatet, hvis ikke virker de ikke like bra.

Jeg skal ha uttak i morgen, uten noen form for smertestillende/muskelavslappende eller hva jeg skal kalle detførst:p noen som har erfaring? :)

Samme her - skikkelig dårlig av morfin. Fikk 1 gram paracetamol (1 t før uttak) + lokalbedøvelse via sprøyte innvendig rett før uttaket. Gikk fint. MYE bedre enn morfin for meg.

Back
Topp