Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, virkelig! Og jeg som hadde gruet meg så forferdelig, så var det faktisk helt greit Håper du også sitter igjen med slik følelse etter i morgen, og ikke minst får mange egg av god kvalitet Må gjerne oppdatere etter uttaket i morgen, utrolig spennende prosess detteTakk gode du, godt å høre du hadde et greit uttak Heldigvis får jeg og lokalbedøvelse. Paracet og voltaren tabl får jeg, dette vet jeg har moderat effekt på meg, så ikke så mye å skryte av. Er det fryktelig vondt varer det ikke lenge i det minste
Så godt at det gikk bra! Men hadde du intravenøs? For da har du nok fått smertelindring der, selve lokalbedøvelse blir satt lokalt i skjedenHvilken smertestillende får du? Jeg gruet meg mest for å reagere på smertestillende og som jeg skrev over trengte jeg ikke noe annet enn lokalbedøvelse. Smertene var helt overkommelige, mer ubehagelig enn vondt Dette kommer til å gå helt fint! Masse lykke til
Hadde veneflon i tilfelle jeg ønsket/trengte det, men det gikk helt fint uten De satte ingenting i veneflonen, men spurt ofte om det gikk bra. Fikk heldigvis ekstra lokalbedøvelse og det tror jeg gjorde susen hos meg. Ja, veldig fornøyd med å ha gjenomført det Da blir det forhåpentligvis «lettere» en evt. neste gang!Så godt at det gikk bra! Men hadde du intravenøs? For da har du nok fått smertelindring der, selve lokalbedøvelse blir satt lokalt i skjeden
Så fint å høre at uttaket gikk fint Tenkte på deg! Et egg mer enn meg Vi må krysse alt vi har for at eggene våre blir befruktet og er klart til innsett over helgen. Når har du evt. innsett?Da var uttaket ferdig. Det var ikke noe stress! Kjente bare et nålestikk ifm lokalbedøvelse, ellers kjente jeg omtrent ingenring. Men de fikk ut bare tre egg, det er ikke mye. Legen mente jeg hadde blitt understimulert. Men så sa han også at jeg er ung, og at det er større sannsynlighet for at de er av god kvalitet, så bare å krysse fingrene for gode nyheter i morgen
Du får en telefon i dag om resultatet? Det er som de sier, kvalitet over kvantitet, så bare å håpe på det beste Evt innsett tidligst mandag her. Enn med deg?Så fint å høre at uttaket gikk fint Tenkte på deg! Et egg mer enn meg Vi må krysse alt vi har for at eggene våre blir befruktet og er klart til innsett over helgen. Når har du evt. innsett?
Nei, jeg får kun tlf før innsett dersom de ikke overlever.. Venter spent nå Samtidig veldig forberedt på å gå gjennom dette en runde til.. Innsett tirsdag her! Hjelpes så spennende altså Må oppdatere når du hører noe i morgen da Ja, kvalitet over kvantitetDu får en telefon i dag om resultatet? Det er som de sier, kvalitet over kvantitet, så bare å håpe på det beste Evt innsett tidligst mandag her. Enn med deg?
Masse lykke til Håper telefonen din ikke ringer daNei, jeg får kun tlf før innsett dersom de ikke overlever.. Venter spent nå Samtidig veldig forberedt på å gå gjennom dette en runde til.. Innsett tirsdag her! Hjelpes så spennende altså Må oppdatere når du hører noe i morgen da Ja, kvalitet over kvantitet
Tusen takk Håper jeg ogsåMasse lykke til Håper telefonen din ikke ringer da
3 av 3 egg befrukta Jeg er overlykkelig! Innsett på mandag. Samboeren har bursdag i dag og, så dette ble litt av en bursdagsgaveNei, jeg får kun tlf før innsett dersom de ikke overlever.. Venter spent nå Samtidig veldig forberedt på å gå gjennom dette en runde til.. Innsett tirsdag her! Hjelpes så spennende altså Må oppdatere når du hører noe i morgen da Ja, kvalitet over kvantitet
Wooow, så gode nyheter Herlig å høre! Ikke hørt noe her i dag så intet nytt er godt nytt3 av 3 egg befrukta Jeg er overlykkelig! Innsett på mandag. Samboeren har bursdag i dag og, så dette ble litt av en bursdagsgave