Uttak på torsdag, noen råd til en bekymret prøver?

Juvelen10

Glad i forumet
Var på kontroll i dag og kroppen min har reagert litt tregt på stimuleringen. En pose på ene siden og noen flere på andre siden, noen som har hatt uttak på så lite eggposer og likevel fått ut en del gode egg som ble satt inn en liten uke etterpå?

Har dere noen gode tips til egguttak? Hvordan reagerte du på oxynorm? Jeg har fobi mot oppkast og kvalme og bekymrer meg mest for dette, smerte skal jeg tåle.. De sa også at jeg kunne få noe intravenøst, noe på K (?), noen erfaringer med det kontra oxynorm?

Håper noen kan berolige en litt stresset prøver her…. ❤️

Jeg fikk bare ut 5 egg, 4 var modne og 2 ble befruktet. Var bare et som utviklet seg, og fikk satt det inn 2 dager etterpå. Er snart 30 uker gravid. Har en amh på 5. Så forventet ikke så mange egg. Men man trenger ikke så mange egg for å lykkes, så lenge kvaliteten er god. Følte oxynorm og medisinene jeg fikk under egguttak fungerte supert. Kjente ingenting på den ene siden, og bare litt menssmerter på den andre siden. Jeg følte meg i super form, helt til jeg kom hjem. Følte meg kvalm og svimmel en stund, men det gikk over. Husker ikke hvor lenge det varte. Men kastet aldri opp. Men alt i alt, følte jeg egguttak gikk veldig fint. Jeg gruet meg mye på forhånd.

Jeg fikk ut 4 egg i dag, venter på svar på hvordan det går i morgen.
Ett på ene siden og tre på andre.

Jeg fikk bare ut 5 egg, 4 var modne og 2 ble befruktet. Var bare et som utviklet seg, og fikk satt det inn 2 dager etterpå. Er snart 30 uker gravid. Har en amh på 5. Så forventet ikke så mange egg. Men man trenger ikke så mange egg for å lykkes, så lenge kvaliteten er god. Følte oxynorm og medisinene jeg fikk under egguttak fungerte supert. Kjente ingenting på den ene siden, og bare litt menssmerter på den andre siden. Jeg følte meg i super form, helt til jeg kom hjem. Følte meg kvalm og svimmel en stund, men det gikk over. Husker ikke hvor lenge det varte. Men kastet aldri opp. Men alt i alt, følte jeg egguttak gikk veldig fint. Jeg gruet meg mye på forhånd.
Tusen takk for svar, dette beroliget meg ❤️ Har vært veldig i tvil om jeg skulle ta oxynorm, men mtp at man får så mye kvalmestillende må det vel gå bra.. Holder alltid på å svime av når jeg kjenner kvalmen bygge seg opp, men tipper de kan gi noe ekstra om det skjer

Satt inn 4, mista 3 gang og et negativt forsøk. Men har endometriose så er nokk ikke topp kvalitet selv om de blir blastocyst. Håper uttaket går fint:)

Lykke til :Heartred

Jeg ble ikke kvalm eller reagerte noe på smertestillende. Du får også kvalmestillende.

Tusen takk for svar, dette beroliget meg ❤️ Har vært veldig i tvil om jeg skulle ta oxynorm, men mtp at man får så mye kvalmestillende må det vel gå bra.. Holder alltid på å svime av når jeg kjenner kvalmen bygge seg opp, men tipper de kan gi noe ekstra om det skjer
Du får tilbud om ekstra kvalmestillende hvis man trenger det. Var en annen dame på observasjonsrommet som ønsket det pga lengre biltur hjem og fikk det. Masse lykke til og håper du får en bra opplevelse ❤️

Oi så spennende, er du offentlig eller privat? Er redd for å kjenne på den skikkelige kliniske følelsen, hører til på St. Olavs.
Riksen. Så veldig samlebånd og fort inn og ut.

Jeg har samme fobi, tok derfor bare beroligende, Paracet og Ibux. Kjente knapt lokalbedøvende sprøyte og uttakene gikk over all forventing. Litt ulik smerteopplevelse på de tre uttakene, men helt levelig. Heller det enn kvalme

Jeg hadde litt treg stimulering selv. De fikk ut 5 egg, 4 av dem ble befruktet - 1 ble til sønnen vår på 1 år, og 3 ble blasto som nå er på frys ☺️

Jeg ble selv litt kvalm av oxynorm, men eneste grunnen er at jeg ikke spiste frokost den dagen. Så mitt tips er at du får i deg nok mat på morgenen ☺️ kvalmestillende tok uansett kvalmen, så det gikk helt fint.

Lykke til i morgen

Jeg har samme fobi, tok derfor bare beroligende, Paracet og Ibux. Kjente knapt lokalbedøvende sprøyte og uttakene gikk over all forventing. Litt ulik smerteopplevelse på de tre uttakene, men helt levelig. Heller det enn kvalme
Takk for svar ☺️ Tenker det samme som deg, men jeg tenker å prøve intravenøst i morgen. Ikke vanlig dose men litt mildere, satser på at det gjør susen i tillegg til kvalmestillende!

Jeg hadde litt treg stimulering selv. De fikk ut 5 egg, 4 av dem ble befruktet - 1 ble til sønnen vår på 1 år, og 3 ble blasto som nå er på frys ☺️

Jeg ble selv litt kvalm av oxynorm, men eneste grunnen er at jeg ikke spiste frokost den dagen. Så mitt tips er at du får i deg nok mat på morgenen ☺️ kvalmestillende tok uansett kvalmen, så det gikk helt fint.

Lykke til i morgen
Tusen takk for svar, og takk for tips! Bestemt meg for å droppe oxynorm og heller prøve intravenøst. Håååååper det går fint, tar uansett kvalmestillende ☺️ Tusen takk for lykkeønskninger ❤️

Da er det min tur for egguttak i morgen! Som mange andre gruer jeg meg noe sinnsykt for smerter. Ser det er vanlig mange steder med smertestillende i.v./morfin/oxynorm, men dette er ikke som blir tilbudt for meg

Da er det min tur for egguttak i morgen! Som mange andre gruer jeg meg noe sinnsykt for smerter. Ser det er vanlig mange steder med smertestillende i.v./morfin/oxynorm, men dette er ikke som blir tilbudt for meg
Hvilken smertestillende får du? Jeg gruet meg mest for å reagere på smertestillende og som jeg skrev over trengte jeg ikke noe annet enn lokalbedøvelse. Smertene var helt overkommelige, mer ubehagelig enn vondt ☺️ Dette kommer til å gå helt fint! Masse lykke til ❤️

Back
Topp