Uttak på onsdag...

Ulva

Forumet er livet
Da blir det uttak på onsdag og merker jeg gruer meg skikkelig, siden forringe uttak var så vondt. Har lest at flere har hattt mye vondere på runde to mot første uttak. Hvilken erfaring har dere? Litt redd for å bli kjempedårlig etterpå mens jeg er her alene. Jeg som vanligvis ikke gruer meg for smerter, gruer meg plutselig veldig.

Jeg syns ikke uttak nummer to var værre enn første, og du får vel mer smertestillende om du har vondt?

Lykke til :)

Første uttak hadde jeg veldig vondt, da fikk jeg morfintabl., men andre og tredje uttak fikk jeg noe helt annet enn morfin, en sprøyte i låret og det heter Ketorax, det hjalp meg VELDIG, hadde ikke noe vondt, bare ubehagelig en eller tre ganger!! Så spør om de har et annet alternativ til det du fikk sist!! :)

Hadde uttak i dag, fikk 1500 g Paracet og 1 Vival, Petidin inn i blodet og bedøvelse oppi skjeden... Fikk ut 9 egg og det var ikke vondt!! Jeg var så opptatt av hvor mange eggposer og egg det var, så jeg lå og fulgte med og kjente lite!
Nå i kveld har jeg litt vondere, (ømt) men mindre vondt enn ved eggløsning- og mens-smerter, så har ikke tatt noen smertestillende :)
Lykke til på onsdag!! Det kommer til og gå så bra så!! Da skal jeg ha innsett, så jeg gleder meg til den dagen ;)

Back
Topp