Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg syns det gikk veldig bra! Fikk bra med smertestillende og beroligende, så klarte å slappe av (tror det har veldig mye å si). Kjente at det stakk litt på ene siden, men det var mer ubehagelig enn vondt. Lykke til
Jeg er allerede ganske ømt på eggstokkene så det kjennes ut som det skal gjøre vondt ja.Jeg fikk noen premedisiner som jeg skal ta den dagen men tror ikke at det skal hjelpe så mye altså!
Jeg opplevde uttaket som smertefritt, så det er nok veldig individuelt hvordan det oppleves. Masse lykke til, det går uansett som regel mye bedre enn man tror
Jeg syns ikke det var godt nei...men gikk greit de første egga...men etter en stund enda mer ubehagelig...og de tablettene jeg tok funka ikke på meg. men absolutt ikke noe å grue seg til, så vondt var det ikke
Syntes også det var mer ubehagelig en vondt. Hos meg stakk de hull på en cyste også. Var det jeg kjente best for da presset legen ganske hardt for å få hull på den. Lite smerter etterpå også. Var mer slitsomt st jeg ble så svimmel av bedøvelse+sterke smertedtillende.
Hos meg har det variert veldig, og det har variert avhengig av hvilken lege jeg har hatt også. Sist gang hadde jeg en dame jeg ikke har sett der før, hun var råflink og det gjorde ikke det minste vondt. Gangen før der hadde jeg en som var litt mer brutal, men som det sies over her, det er mer ubehagelig enn vondt. Ikke noe å grue seg for!