Uttak overstått

Tullemor79

Gift med forumet
Da er jeg tilbake igjen fra uttak, og det gikk fint. Fikk bare ut 4 egg da, men håper alle blir befrukta og at jeg blir ruger på torsdag med noen på frys. Alle egga fikk de ut fra venstre side, ingen på høyre. Eggposene på høyre side var lite samarbeidsvillige, så den sida er litt øm. Han fikk tilslutt tømt den største av de på høyre side etter mange forsøk, men den var dessverre tom[:(]

Så langt merker jeg heller lite til det jeg har gått i gjennom, men det blir vel muligens litt verre når 'dopen' går ut av kroppen...

Gratulera med overstått uttak tullemor[:)] bra med 4 egg syns eg! Kvalitet framfor kvantitet, er det ikkje det dei seier[;)] Krysser fingre for at alle blir befrukta til i morgon og deler seg fint som de skal fram til torsdag[:)] Dumt at den høgre eggstokken var lite samarbeidsvillig..
Her var det heller omvendt når eg var på uttaket, var mest i den høgre..[8|]

Anbefaler deg å legge deg nedpå et par timer mens rusen fremdeles er i kroppen, kvile og slappe av[:)] Merka lite og ingenting eg også, men var godt uansett å få kvilt seg litt til utpå ettermiddagen[;)] blir nok fort litt ømmere etterhvert som rusen forsvinner, men paracet er "lovlig" og greitt å ha tilgjengelig samt masse vatn[:)] beste for min del i dagene etter var å sitte på "skeiva", og ikkje midt på stumpen, for var litt ømt..[8|]

Gler meg til oppdatering i morgon om befruktninga, i mens kvil deg og slapp av! Du har vært flink[:)][:)]

Du skulle bare visst du - hvor mye jeg har tenkt på deg i dag [;)] Snakket til og med om deg hos psykologen (nevnte selvsagt ingen navn - så pust ut [8D])
Nå er det overstått, og det gikk jo bra alt sammen [;)] Satser på at dopet ikke går ut igjen, sånn at du eventuelt kan slippe å ha vondt i dagene frem til innsettingen [:)]

Krysser fingre, bein og tær for at alle 4 blir befruktet sånn at du får satt inn 1 og lagt de 3 andre i fryseren [;)]

ORIGINAL: [miss]

Gratulera med overstått uttak tullemor[:)] bra med 4 egg syns eg! Kvalitet framfor kvantitet, er det ikkje det dei seier[;)] Krysser fingre for at alle blir befrukta til i morgon og deler seg fint som de skal fram til torsdag[:)] Dumt at den høgre eggstokken var lite samarbeidsvillig..
Her var det heller omvendt når eg var på uttaket, var mest i den høgre..[8|]

Anbefaler deg å legge deg nedpå et par timer mens rusen fremdeles er i kroppen, kvile og slappe av[:)] Merka lite og ingenting eg også, men var godt uansett å få kvilt seg litt til utpå ettermiddagen[;)] blir nok fort litt ømmere etterhvert som rusen forsvinner, men paracet er "lovlig" og greitt å ha tilgjengelig samt masse vatn[:)] beste for min del i dagene etter var å sitte på "skeiva", og ikkje midt på stumpen, for var litt ømt..[8|]

Gler meg til oppdatering i morgon om befruktninga, i mens kvil deg og slapp av! Du har vært flink[:)][:)]

Fikk beskjed av de i Porsgrunn også at jeg hadde vært veldig flink. Han var litt hardhendt på høyre side for å få tak på den ene posen som bare sklei unna hele tida, men det gikk bra likevel. Var SÅ flink til å slappe av!!

Det er helt nydelig vær her i dag, så tenkte å ta med meg en bok ut og slappe av i sola. Har ikke ro i kroppen til å ligge inne når det er så flott ute.

Håper virkelig at de blir befrukta i morra, er super spent jeg også gitt![8D]

ORIGINAL: Lille Mille

Du skulle bare visst du - hvor mye jeg har tenkt på deg i dag [;)] Snakket til og med om deg hos psykologen (nevnte selvsagt ingen navn - så pust ut [8D])
Nå er det overstått, og det gikk jo bra alt sammen [;)] Satser på at dopet ikke går ut igjen, sånn at du eventuelt kan slippe å ha vondt i dagene frem til innsettingen [:)]

Krysser fingre, bein og tær for at alle 4 blir befruktet sånn at du får satt inn 1 og lagt de 3 andre i fryseren [;)]

Hehe, men kjære lille du da! Har du tenkt så på meg i dag[:D] er jo nesten som du lever gjennom mitt forsøk om dagen!!

Satser på et inn og tre på frys på torsdag ja, det hadde vært moro!!!!

Ja vet du.. det er like viktig for meg at du lykkes med dette vet du [;)] Vil jo ha noen å se opp til her i byen, noen som har fått det til ved hjelp av legene i porsgrunn [;)]
(spesielt av han unge.. hihihi)

Hehe, ser der var oppskriften klar ja!!!!!! Virka veldig all right han unge da![:)]

Ja han er veldig proffesjonell tror jeg [:)] Fikk du med deg navnet hans??

Dette var jo et greit resultat da. Nå er det bare og håpe at gullegget finns blandt de 4 og at det blir bump på magen om en liten stund [:D][:D][:D]

Hehe, jeg er så sinnsykt dårlig på navn... Men han har dobbeltnavn, det husker jeg iallefall... Hans Ivar Kihle?!? Hmmm, nei kan ikke huske gitt... Er det mulig da? Stod til og med å studerte bilde og navn på alle som jobber der, og da var han kommet opp på veggen. Kahn var forresten også der og hadde behandling i dag. I dag var det kjempe mange par der, tror de har litt å henge fingrene i gitt

ORIGINAL: fano

Dette var jo et greit resultat da. Nå er det bare og håpe at gullegget finns blandt de 4 og at det blir bump på magen om en liten stund [:D][:D][:D]

Hadde i grunn håpet på flere egg jeg da, men har skjønte at det kanskje ikke er så verst antall likevel! Satser på en februarbaby nå ja!![:D]

Så Kahn var der han også ja.. flott at han ikke har sluttet der iallefall [:)] Han er jo kongen over alle babymakere [:)]
Skjønner at navnet på han unge ikke har festet seg helt.. er jo igrunn ikke noe rart når det foregår så mye annet "rart" rundt deg [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Så Kahn var der han også ja.. flott at han ikke har sluttet der iallefall [:)] Han er jo kongen over alle babymakere [:)]
Skjønner at navnet på han unge ikke har festet seg helt.. er jo igrunn ikke noe rart når det foregår så mye annet "rart" rundt deg [;)]

Men jeg så dørene da!! Gikk tom gjennom de to ganger!!!!!! hehe[:D][:D]

Satser på at det er fire gullegg du har fått[:)][:)][:)] Blir iallefall kjempespennende å høre[:)] Du har gjort en kjempejobb[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Satser på at det er fire gullegg du har fått[:)][:)][:)] Blir iallefall kjempespennende å høre[:)] Du har gjort en kjempejobb[:)]

Så fint Tullemor! Håper virkelig vi slipper å gå gjennom dette igjen, og at det blir en positiv tlf på deg i morgen!! Og siden det har gått så bra med deg i denne perioden, så kjenner du forhåpentligvis ikke så mye til inngrepet senere heller[:)]

4 egg er jo ikke så aller verst! Satser på at alle er befruktet til i morgen da[;)]

Gratulerer med overstått uttak,og ikke minst 4 GULLEGG[:D][:D]
Krysser fingrene for deg

Tusen takk jenter, godt med oppbacking nå. Kjenner at jeg er skuffa over at det kun ble 4 egg, håper virkelig at alle blir befrukta og at vi kan få noen på frys også. Har ikke lyst til å gå gjennom det her igjen med det første[&:]

Gratulerer med overstått uttak[:D]
Tenker det er 4 gullegg jeg tullemor[;)]
ønsker deg masse lykke til med innsetting, krysser fingrene for en bebiss nå

Back
Topp