Uttak overstått

litjpi

Glad i forumet
Da er uttaket overstått[:D] Fikk ut 17 egg. Jeg var heldig med legen og sykepleierne. De var utrolig behagelige og flinke og det hjelper jo veldig. Det som var litt vondt var bedøvelsen, men ellers var opplevelsen super[8D] MEN, jeg er overstimulert, så får vite i morgen om det blir innsett på torsdag eller ikke[:'(] 
Nå er det bare å krysse fingrer og tær!!!

17 egg er jo flott [:D] Ser det er mange her nå som får ut egg i fleng, det meste jeg har fått ut er 11 egg. Det og være overstimulert veit jeg ikke hvordan unker, håper du får innsett fort da og at gullegget er der [:D]

Bra at uttaket ikke var en vond opplevelse for deg. [;)] Godt at det finnes så flinke leger og sykepleiere der ute spør du meg. Vi er heldige! [:)]

Men da satser vi på at du får sette inn egg igjen også da [;)] Krysser fingrene for at det går bra [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Bra at uttaket ikke var en vond opplevelse for deg. [;)] Godt at det finnes så flinke leger og sykepleiere der ute spør du meg. Vi er heldige! [:)]

Men da satser vi på at du får sette inn egg igjen også da [;)] Krysser fingrene for at det går bra [;)]

Så flott resultat då[:D] Og veldig bra at opplevelsen av uttaket blei bra. Håpar ikkje overstimuleringa lager krøll då.

Krysse fingrane for mange befrukta fine egg

ORIGINAL: vestlandsjento

Så flott resultat då[:D] Og veldig bra at opplevelsen av uttaket blei bra. Håpar ikkje overstimuleringa lager krøll då.

Krysse fingrane for mange befrukta fine egg

Sign [;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Flott med så mange egg[:)] Må være gullegget der ja[:)][:)][:)]

Sign. Randålf! Håper alt går deres vei nå, Litjpi! [:)]

ORIGINAL: fano

17 egg er jo flott [:D] Ser det er mange her nå som får ut egg i fleng, det meste jeg har fått ut er 11 egg. Det og være overstimulert veit jeg ikke hvordan unker, håper du får innsett fort da og at gullegget er der [:D]
sign[;)]

Godt at det er over med uttaket for deg nå, men jeg satser på at dette her går bra, for du er ikke så veldig overstimulert. Så jeg tror dette funker bra for deg og at du skal greie å bli ruger[:)]

Spent på oppdateringen din i morgen, lykke til.[;)]

17 egg er jo knall bra[;)]lykke til[;)]

Back
Topp