Uttak overstått ...

Dette her høres bra ut, men ta det med ro - har hørt at det kanskje ikke dukker opp med en gang dersom det blir problemer. Men godt å høre at du har et dusin med egg som ble befruktet, kan jo hende at det blr noen etterpå slepere også ikke godt å si.

Så flott med 12 egg[:D] Håpa du får eit fotballag i frysen då[;)] Men uansett så er det viktigaste at du får gullegget inn i måro[:)][:)][:)]

Crinonen skal du vel gå på til testdato slik eg har forstått det. Ved ferskforsøk har du jo hatt "eggløysning" slik at kroppen produserer progesterone. Ved fryseforsøk må du bruka det leeeeenge. Eg brukte det til eg var litt over 12 veker på vei.

Lykke til i måro[:D][:D][:D]

12 befruktede er jo supert! Satser på at du får en gjeng på frys da ja[;)] Masse lykke til med innsett[:D]

ORIGINAL: Angelicka24

12 befruktede er jo supert! Satser på at du får en gjeng på frys da ja[;)] Masse lykke til med innsett[:D]

ORIGINAL: hegemw

kjempe bra med 12 befruktede egg da

masse lykke til og håpe det blir mange søsken lagt på frys :)

Signerer.

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: hegemw

kjempe bra med 12 befruktede egg da

masse lykke til og håpe det blir mange søsken lagt på frys :)

Signerer.

Hei alle sammen!
Tusen takk for alle lykkeønskningene [:)]
Håper det blir innsett i morgen som planlagt, det får jeg vite i morgen.. Måtte en tur innom sykehuset i dag, har i løpet av går kvelden og natten blitt endel større over buken, ikke særlig godt akkurat.. så de tok en ekstra sjekk på meg for å være sikker.. [&:]
Hadde fått endel væske rundt eggstokkene, men det hadde de regnet med. Så foreløbig var det ingen fare på ferde, de mente det var litt tidlig å si,  kanskje litt overstimulert (noe som de også hadde regnet med etter eggantallet..).
Så det blir nye blodprøver og en ultralyd av magen og eggstokkene i morgen før innsett, for de var litt usikre på om de skulle våge å tilbakeføre..
Håper det ordner seg... har jo håpet på et ferskforsøk, men kan jo fort se ut som at det blir et utsatt fryseforsøk istedenfor.. Av de 12 eggene som var befruktet, var det ymse kvalitet, noe mer kunne de ikke si før i morgen, eventuelt ønsket de å dyrke de lenger..
Jeg har ikke peiling på akkurat den der biten, så det får de som er eksperter bare bestemme. Men håper nå at iallefall 1 eller 2 er av god kvalitet
Så er spent på morgendagen, men er vel ikke stort annet å gjøre enn å slappe av, drikke mye vann og ta livet med ro... er vel ikke så mye jeg kan gjøre nå fra eller til uansett..
Men sjokolade og csi-maraton hjelper garantert på humøret uansett [8D]

Lykke til i morra!

Blir utrulig spennande i måro[:D][:D][:D] Håpa formen din er bra.

Signerer! Lykke til i dag[:D] Gler meg til oppdatering![:)]

Back
Topp