Uttak over

snoopy81

Forelsket i forumet
Ja, da er jeg hjemme igjen etter uttaket. Av de 13 eggposene som fantes på ul, så var det bare 3 egg.[:o] Mange tomme eggposer for å si det sånn.

Jeg har vel sikkert grini ett par liter idag, er sint og skuffet.[:(] Og er kjempenegativ nå. Hadde virkelig trodd at det skulle bli noen flere egg. Men slik ble det ikke[:'(]

Nå har jeg på følelsen at hele forsøket går til dundass[:(]

Dette var dagens klagetråd fra meg..........

skjønner godt at du er skuffet[:(]MEN husk; det er bare ETT egg som skal til!!!!!!!!

skal krysse alt eg har for deg at disse tre eggene befrukter seg som de skal!!!!!!!

stooooor klem til deg fra meg[:)]

Takk for alle varme tanker og lykkeønskninger.[:)] Det hjelper virkelig[:D] Men jeg har desverre vanskelig for ikke tenke "hva hvis om atte ingen av eggene er brukelig".
Jobber hardt med de positive tankene altså[8D] Så jeg får bare krysse fingrene,[;)] men det skal vel være sagt at jeg er vel mer en pessimist og realist enn optimist[8D]

Dere får sende varme tanker over til eggene mine 

Forstår godt at du er trist og skuffet. Var hos legen i dag og han sa at selv "stygge" egg gir flotte barn ;) Tror han mente å si at selv om man setter inn bare ett eller to egg av middels kvalitet kan man være like heldige og få flotte barn av det også.

Krysser fingrene for deg!

skjønner deg så utrolig godt at du er skuffet[:(][:(]men som de andre skriver så er det kvaliteten det kommer ann på.[;)] men skjønner at det er vanskelig og tenke positivt nå[:(]sender deg en stor trøsteklem.

ORIGINAL: VilSåGjerne

skjønner godt at du er skuffet[:(]MEN husk; det er bare ETT egg som skal til!!!!!!!!

skal krysse alt eg har for deg at disse tre eggene befrukter seg som de skal!!!!!!!

stooooor klem til deg fra meg[:)]

Snoopy min da [:(] Skjønner at du er lei deg nå, men det er ikke nødvendigvis så dårlig med "kun" 3 egg. Det er jo som de andre her sier, kun 1 som skal til [;)] Og er du riktig heldig nå så blir alle befruktet, og du får 2 på frys [;)]
Jeg håper på det beste for dere, nå som det er vanskelig for deg å se det positive i det.

Dette skal gi gode resultater skal du se [;)]

Stor klem til deg snoopy

ORIGINAL: t.t.h.

skjønner deg så utrolig godt at du er skuffet[:(][:(]men som de andre skriver så er det kvaliteten det kommer ann på.[;)] men skjønner at det er vanskelig og tenke positivt nå[:(]sender deg en stor trøsteklem.

Tenker på deg og sender mange positive og gode tanker for de 3 flotte eggene du har fått! [:)]

Skjønner godt du er skuffet[:(] Håper de tre er skikkelige gullegg og da går det så bra så[:)] Masse trøsteklemmer sendes over[:)][:)][:)][:)][:)]

Takk for alle oppmuntrende ord:) Prøver å tenke positivt nå[:)]

tenker på deg i dag og håper du får en god nyhet om eggene dine i dag[:)]

Det går nok bra snuppa.. skal se at et av de 3 er gullegget. Er ikke tallet som teller men om de som er kan brukes.. ikke ta sorgene på forskudd nå.. Dette går så bra atte[;)]

Bare ETT egg som skal til jenta mi!!

Hold motet oppe nå, krysser alt for dere!

ORIGINAL: VilSåGjerne

tenker på deg i dag og håper du får en god nyhet om eggene dine i dag[:)]

Signerer Vilsågjerne her.

Off, litt nervøs. Må ringe etter 11, men vet ikke om jeg tør[:o] Oppdaterer så fort jeg vet[;)]

ORIGINAL: snoopy81

Off, litt nervøs. Må ringe etter 11, men vet ikke om jeg tør[:o] Oppdaterer så fort jeg vet[;)]

Skjønner så godt at du er nervøs nå.
Jeg krysser alt som krysses kan for deg, Snoopy.

Forstår at du gruer deg til å ringe inn å høre snoopy [8|][:(][&:] Mange tanker rundt svaret nå kan jeg tenke meg..

Krysser fingrene for at du oppdaterer her med jubel! [:D] Dette MÅ gå bra det her vet du [;)]

uff da, skjønner skuffelsen. men håper alle 3 blir befruktet og blir av god kvalitet så du får satt inn 1 og 2 på frys da

Nå er jeg spent!! Kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå... Klokka mi her er 10.59 [;)] Dette går bra snoopy! [:D]

Back
Topp