Uttak over

Tiks

Forelsket i forumet
Nå er andre uttak over. Det var ganske så vondt denne gangen. Følte meg veldig øm i mage og rygg før uttaket, så jeg var litt forberedt på mer smerter denne gangen. På ultralyd på mandag så de ca 11 eggposer, så jeg håpet på 10-12 egg ut... Men neida, fikk kun ut 3 stk. Føles litt håpløst akkurat nå. Det ble 4 egg på kort regime og nå 3 egg på langt regime (6 uker med spray og sprøyter). Dette tar på!! Får bare håpe på at alle eggene blir befruktet, så det blir egg på frys nå!

Da håper jeg du har samme uttelling som meg! Fikk ut tre egg, hvorav kun to var brukbare og ble befruktet. Det endte veldig bra, det, så ikke fortvil enda. Lykke til med den spennende telefonsamtalen i morgen! :)

X-er fingrer! :gen014

Åh, som jeg kjenner igjen den følelsen... Har hatt 2 avbrutte forsøk pga få egg og ingen befruktning. Så jeg vet hvor vondt og urettferdig det føles. Men det er jo bare 1 egg som skal til, så hold motet oppe! Hva vi må igjennom, vi damene her inne... Heltinner, det er det vi er<3 god klem fra meg, og jeg krysser alt jeg har for fin befruktning.

Tusen takk jenter :-) Jeg ringte dit nå og det var ett befruktet egg. Skal ringe i morgen og høre om det har delt seg som det skal og evt innsett i morgen. Synd det ikke blir egg på frys nå heller. Andre forsøk alt..

Back
Topp