Uttak.. oppdatert... Ruger

ORIGINAL: IVFProver84

Masse lykke til og håper du får mange fine egg[:)].

Signerer denne!!

Ille spennende dette.

Tvi tvi

lykke til.
jeg skal inn på ul den 15.
håper det er som det skal,for da blir det egg uthenting neste uke.
da blir jeg også snart ruger.
jeg er kjempe spent.

Spent på oppdatering... [:D] Håper på maks uttelling...

Takk for lykkeønskninger jenter. [;)]

Av 10 egg er 7 blitt befruktet. [:)] Kjempefornøyd med det. Vet ikke hva som er "normalt" jeg da, men syns det hørtes bra ut. Da får jeg kanskje noen på frys også. [:)] I morgen er jeg ruger.. endelig. [:D]

Kjempe bra! Gratulerer. Lykke til![:)]

ORIGINAL: Nitho

Takk for lykkeønskninger jenter. [;)]

Av 10 egg er 7 blitt befruktet. [:)] Kjempefornøyd med det. Vet ikke hva som er "normalt" jeg da, men syns det hørtes bra ut. Da får jeg kanskje noen på frys også. [:)] I morgen er jeg ruger.. endelig. [:D]

Kanll bra[:)]
Håper spiren klorer seg fast...
Gratulere sååå masse så langt

De prøvde bestandig å få til ca. 10 egg når vi skulle ha uttak. For det bar det mest optimale. Så med 7 befruktede så høres det jo lovende ut [:D]
Lykke til !!!!

ORIGINAL: Hoppla

Kjempe bra! Gratulerer. Lykke til![:)]

signerer[;)]

Supert resultat[:)] Masse lykke til i morgen[:)] Vil tro det blir noen i frysen og på det der[:)]

åååå så spennende [:D][:D]

Tusen takk jenter. [;)] Dere er kjempesøte!
Nå er jeg ruger på et super-gullegg.
To av eggene var av meget god kvalitet og resten var litt mindre fine. Så de satte inn ett og fryste ett. Resten kastet de desverre. Hadde håpet å få litt fler på frys. De sa de hadde tenkt å sette inn et av de mindre bra i tillegg, men at de ombestemte seg siden de som var bra var så veldig bra.
Så vi må jo bare være kjempefornøyd med det. Skal jo bare et egg til da, også er det jo et superegg i tillegg. [:)]
Nå må vi bare håpe det vil klore seg fast. [:)]

Ellers gikk innsettet bra. Det ble litt vondere enn antatt. Jeg har litt bakovervendt livmor visst, og det gjorde det litt vanskelig å komme til skikkelig. Så de måtte strekke ut livmoren med en tang ol for å komme til. Det var ikke så veldig behagelig [&:] og jeg fikk en liten blødning. Men det får gå, det viktigste er at gullegget er på plass. [:)]

Gratulerer som ruger Nitho[:D]

ORIGINAL: ella1

Gratulerer som ruger Nitho[:D]

Back
Topp