Uttak onsdag

Kanskje snart?

Elsker forumet
Jepp, fikk telefon fra klinikken naa..Onsdag er det uttak. Tror ikke det blir saa mange egg denne gangen da det ikke er saa mange store fine follikler denne gangen..Men haaper at ett av de er ett gullegg, og vi ved hjelp av hatching faar en spire til aa sitte denne gangen..

Gaar fort unna her..Gaar alt bra saa er jeg en ruger innen helgen.. Saa kryss alt dere har for at dette gar bra jenter...[:)]

Krysser alt jeg har for deg, og ønsker deg masse lykke til[:D]

Krysser alt og håper du får ett supert gullegg.. Alt annet er bonus[:D]

ORIGINAL: diddle

Krysser alt jeg har for deg, og ønsker deg masse lykke til[:D]

sign[:)]

Takk jenter..Kjenner jeg er litt nervoes naa.. Maa opp midt paa natta for aa kjoere til klinikken.. Spennende..Vet ikke om jeg faar sove i det hele tatt..[8|]

Håper det blir gullegg da [:)] Hva er hatching igjen? Husker ikke jeg [8D]

ORIGINAL: fano

Hatching er naar de bruker laser og lager ett lite snitt i eggeskallet, slik at det har en liten svakhet der.. Paa den maaten skal egget klekke lettere (om det kommer saa langt) og dermed oeke sjansen for at det fester seg...

ORIGINAL: Kanskje snart?

Hatching er naar de bruker laser og lager ett lite snitt i eggeskallet, slik at det har en liten svakhet der.. Paa den maaten skal egget klekke lettere (om det kommer saa langt) og dermed oeke sjansen for at det fester seg...

Jøss, men hva med icsi da, der må de jo stikke hull i egget for og få cellen inn?

ORIGINAL: Kanskje snart?

Hehe ja, men det hullet er vel ikke saa mye stoerre enn det lille hullet en saedcelle ville laget.. Med hatching lages det ett skaar i egget.. Vet ikke hvor mye det hjelper, men er villig til aa proeve det meste om det oeker sjansene for aa faa en bebis utav det [:D]

Jøss, men hva med icsi da, der må de jo stikke hull i egget for og få cellen inn?

ORIGINAL: IVFProver84

Krysser alt og håper du får ett supert gullegg.. Alt annet er bonus[:D]

Back
Topp