uttak og oppmøte

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
ble så utrolig usikker når det sto på papiret jeg fikk med meg at vi skal møte på venterommet 9.30..
og at 8.30 skal jeg tasmertestillende og beroligende som jeg fikk med hjem på sist ul..

mener å huske at hun damen sa at vi skulle møte opp 8.30 og at jeg kunne ta tabl når jeg kom dit,
for da var det en hel time til vi skulle inn. og på stimulasjonsskjemaet som jeg fikk med (har ul og slikt på et annet sykehus) står det premed 8.30..
når skal vi møte opp? litt teit å komme en hel time før.. i allefall med tanke på det med å levere sperm i fra mannen.

om vi skal møte opp 8.30 og ikke skal inn før 9.30, er det bedre at han da kommer med spermen litt før 9.30 eller skal han ta den med 8.30?

det var såååå utrolig mange ting som plutselig datt inni hodet mitt nå når jeg tok el-sprøyten og alt ble så mye mer realistisk! så teit å ha uttak på en mandag når jeg har så mange spm! og så NÅ midt på natten! :p

noen erfarne damer som har litt peiling? :)
takk for alle svar :D

Litt rart at dere ikke fikk beskjed om når dere skulle komme med sæden. Vi hadde samme tidspunkt som dere, og da skulle mannen levere prøven 8:30. Etterpå ventet vi bare på venterommet, det var hyggelig å snakke med de andre som også ventet:-) Jeg kom inn litt tidlig, så de hentet ut eggene kl 9:15.

takk for svar :)
har i løpet av natten klart å samle tankene mine såpass at jeg er ganske sikker
på at vi skal møte opp 8.30 og at han skulle levere prøve da..
men når du sitter og er så skuffet over å fa total frys at du bare vil gråte samtidig som du hører alt dette, er det litt vanskelig å gå me seg alt. (jeg var alene, da mannen var borte på jobb)

om jeg ringer opp i dag, tror du det er noen som kan svare da?

Det står ikke noen plass at hans prøve skal leveres en time tidligere for at den skal gjøres klar til ditt uttak skal gjennomføres? Jeg tror vi også møtte opp tidligere for at han skulle levere, men kommer ikke på hvor mye tidligere vi møtte. Jeg hadde også total frys på første forsøk. Min mann avleverte prøven på et rom på sykehuset fordi vi har så lang kjøretur at prøven hadde blitt for gammel hvis han skulle gjort det hjemme..

takk for svar :)
har i løpet av natten klart å samle tankene mine såpass at jeg er ganske sikker
på at vi skal møte opp 8.30 og at han skulle levere prøve da..
men når du sitter og er så skuffet over å fa total frys at du bare vil gråte samtidig som du hører alt dette, er det litt vanskelig å gå me seg alt. (jeg var alene, da mannen var borte på jobb)

om jeg ringer opp i dag, tror du det er noen som kan svare da?
Huff, det skjønner jeg kjempegodt:( Veldig tøft å være alene også.

Du kan jo prøve å ringe, men jeg tviler på at du får svar. Om ikke ville jeg bare møtt opp 8:30 med prøven. Sikkert greit å sitte mens pillene dine kicker inn også.

Tenker vi møter opp 8.30 uansett.. Som minimeah skriver står det jo ikke hvor lenge før han må levere.. Bare at han enten må fylle koppen der eller for oss som skal bo på sykehushotellet, gjør det på hotellet og holder den kroppsvarm til levering

Tenker vi møter opp 8.30 uansett.. Som minimeah skriver står det jo ikke hvor lenge før han må levere.. Bare at han enten må fylle koppen der eller for oss som skal bo på sykehushotellet, gjør det på hotellet og holder den kroppsvarm til levering

Hvor hører du til?

Jeg har ikke peiling på svar på spørsmålet ditt, men kjenner jeg kommer til å sitte og se og lure på om noen av de på venterommet eller som kommer ut kan være noen her i fra på mandag :p Skal også på St. Olav på mandags morgenen. Hehe

Da ser du nok meg du vet jo tidspunktet jeg skal bære der nå

Er litt morsomt når en har kommet så langt at man skal reise og møte opp på sykehuset og kan møte mange her i fra

Hører til st.olavs

Vi møtte opp til det tidspunktet vi hadde fått (kl 8) - kl 7 tok jeg tablettene og rundt halv 8 tok sambo sædprøve. Vi lå også på pasienthotellet:) så ruslet vi bort til sykehuset til 10 på 8..man blir ganske nervøs - så greit å drøye så lenge som mulig

Sædprøven leverte vi da vi ble ropt opp

Vi møtte opp til det tidspunktet vi hadde fått (kl 8) - kl 7 tok jeg tablettene og rundt halv 8 tok sambo sædprøve. Vi lå også på pasienthotellet:) så ruslet vi bort til sykehuset til 10 på 8..man blir ganske nervøs - så greit å drøye så lenge som mulig

Sædprøven leverte vi da vi ble ropt opp
Trenger ikke å være der før 9.30 da.. Ble bare så usikker når hun damen sa jeg kunne ta de når jeg kom påventerommet.. Synes det var så rart å sitte der å vente en time! Kanskje jeg skal ringe bort i morgen tidlig?

Trenger ikke å være der før 9.30 da.. Ble bare så usikker når hun damen sa jeg kunne ta de når jeg kom påventerommet.. Synes det var så rart å sitte der å vente en time! Kanskje jeg skal ringe bort i morgen tidlig?

Går an å ringe bort å høre hvis dere kommer igjennom på tlf der? Eventuelt få mannen til å gå bortover å høre? Vi hadde innsett nå i mars så ikke "gamle" rutiner det vi gjorde heller altså

Går an å ringe bort å høre hvis dere kommer igjennom på tlf der? Eventuelt få mannen til å gå bortover å høre? Vi hadde innsett nå i mars så ikke "gamle" rutiner det vi gjorde heller altså
Står oppmøte på venterom 9.30 da, mannen mener jeg har misforstått hun på sykehuset.. Så det blir nok ikke oppmøte før det tusen takk for svar!

Står oppmøte på venterom 9.30 da, mannen mener jeg har misforstått hun på sykehuset.. Så det blir nok ikke oppmøte før det tusen takk for svar!

Bare husk at dama i skranken er verdens tregeste så hvis dere skal rekke å si ifra at dere har kommet så er det lurt p være der kvart på
Masse lykke til i morgen
Så det bra ut på sist ul i forhold til egg?

Bare husk at dama i skranken er verdens tregeste så hvis dere skal rekke å si ifra at dere har kommet så er det lurt p være der kvart på
Masse lykke til i morgen
Så det bra ut på sist ul i forhold til egg?
Takk for tips! Det skal jeg huske på
Hadde veldi mange eggposer, rundt 25-30 stk.. Har veske i buken og stor sjangs for ohss så får ikke innsett denne gangen..Totalfrys på det som blir (om det blir) befruktet! Veldig kjedelig! Håper jo til det ytterste at de sier i morgen at det ser bra ut og at de vil sette inn alikavel har hatt kontroller hos et annet sykehus håper på mange egg og få tomme eggposer, selv om jeg ikke har helt troen..

Takk for tips! Det skal jeg huske på
Hadde veldi mange eggposer, rundt 25-30 stk.. Har veske i buken og stor sjangs for ohss så får ikke innsett denne gangen..Totalfrys på det som blir (om det blir) befruktet! Veldig kjedelig! Håper jo til det ytterste at de sier i morgen at det ser bra ut og at de vil sette inn alikavel har hatt kontroller hos et annet sykehus håper på mange egg og få tomme eggposer, selv om jeg ikke har helt troen..

Oida.. Ja det var mange! De er veldig strenge i forhold til innsett når det er fare for overstimulering på st.olavs da, men de gjør det jo kun for at det skal bli greit for ossmen fikk samme beskjeden selv (fikk innsett likevel da) og vet hvor surt det er

Oida.. Ja det var mange! De er veldig strenge i forhold til innsett når det er fare for overstimulering på st.olavs da, men de gjør det jo kun for at det skal bli greit for ossmen fikk samme beskjeden selv (fikk innsett likevel da) og vet hvor surt det er
Vet de er strenge for vårt eget beste! Men skulle gjerne hatt innsett fordi om blir spennende å se imorgen

Vet de er strenge for vårt eget beste! Men skulle gjerne hatt innsett fordi om blir spennende å se imorgen

Forstår deg så absolutt! Det er jo noe med å føle at man har fått "fullført" hele prosessen og ikke bare stoppet på veien heldigvis er det en mye enklere prosess med frys enn med ferskforsøk

Back
Topp