Uttak i morgen!

x1xmisso

Andre møte med forumet
Gru/gleder meg til uttak imorgen!!
Var på ul på fredag, der fant de 19 eggposer[:)]. Håper gullegget er blandt de[;)].
Ved mitt første ivf forsøk ble jeg skikkelig kvalm å dårlig av morfinen jeg fikk til uttaket!!![:'(][:'(][:'(],når vi kom hjem måtte jeg rett i seng å legge meg, fysj så dårlig jeg ble!
Noen som har noen gode råd mot dette her???[:)]

Vil ønske deg masse lykke til imorra. [:)]

Ønske deg masse lykke til[:)]

om du blir veldig dårlig av morfin(var det tabl.form du fikk?) så sei det til sjukepleierne, kanskje du heller kan få det gjennom sprøyte? Hadde ei vennine som på første uttaket sitt blei kjemepdårlig av morfinen, og de kvalmedempende tabl hjalp ikkje.. Så på 2.uttaket fikk ho sprøyte heller med beroligende/bedøvende.
Men snakk med sjukepleierne i morgen du[:)]

Jeg fikk det i veneflon i armen nå sist (i Danmark), og kan stekt anbefale det!! Ikke dårli i deg heele tatt etterpå.

Lykke lykke til. Måtte gullegget være blant de 19 [:)]

masse lykke til. Jeg har bare fått det i armen jeg [:D][:D][:D] men ble litt kvalm av det forrige gang, men det var eneste gangen

Er spent på oppdatering[:D]
Håper du mange flotte egg[:D]

Heia![:D]
Alt gikk helt fint. Der gikk ganske fort denne gangen syns jeg, følte de hadde det så travelt, men men 12 egg fikk de nå ut, og 7 befruktet[:)].
Fikk kvalmedempende før vi reiste hjem, så formen var bedre enn sist.
Håper bare at det er noen å fryse, så jeg slipper denne hekkans hormonkuren neste gang[:@]hehe!
Synes det er så koslig når noen bryr seg og vil høre hvordan det gikk[:D]

Så bra med 12 ut og 7 som har blitt befruktet. [:)][:)][:)]
Tenk imorra er du ruger. Jippi.

hei[:)]ønsker deg lykke til i morgen, dette blir spennende håper du får ut mange fine egg[;)]blir selv kvalm av morfinen, kaster opp, har ikke noe annet råd en og legge seg og hvile det hjelper for meg[;)]kjempe masse lykke til...

Back
Topp