Uttak i morgen... :)

Hvorfan føler du deg? Jeg har aldri hatt så vondt etter uttak, men i dag har jeg tatt smertestillende og har en skikkelig øm ballongmage. Sannsynligvis fordi det tok mer tid enn det har gjort før og de lette litt rundt etter ett egg.

Øm i magen... Har sovet store deler av dagen og skal straks legge meg også. Føler meg oppblåst, men det hører vel bare med.. haha.. Sikkert bedre i morgen. Blir godt med hjemmedag da kjenner jeg :)

Øm i magen... Har sovet store deler av dagen og skal straks legge meg også. Føler meg oppblåst, men det hører vel bare med.. haha.. Sikkert bedre i morgen. Blir godt med hjemmedag da kjenner jeg :)
Mager trøst at du også har vondt, men det hjelper litt ;-) Jeg har lagt litt planer i morgen for som sagt brukrr jeg bli fort normal igjen. Får sove lenge og se hva kroppen vil. God natt!

Har ikke hørt noe fra sykehuset i dag, og som de sa er det bra hvis vi ikke hører noe ;) Så da krysser vi fingrene for innsett av ett el to gode egg i morgen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Inget nytt er som regel godt nytt ja! Så spennende. Jeg har alltid mått ringe for å høre om det ble befruktning og så morgenen etter for å høre om det ene som er befruktet har delt seg. 2 ganger har det ikke gjort det. Nå er 4 befruktet så han jeg snakket med sa jeg bare kunne komme til innsetting da det er stor sjanse for at minst et deler seg riktig. Tør ikke glede meg helt før i morgen, men tenk om det for første gang blir mer enn ett brukbart egg :-D lykke til i morgen!!!

Har ikke hørt noe fra sykehuset i dag, og som de sa er det bra hvis vi ikke hører noe ;) Så da krysser vi fingrene for innsett av ett el to gode egg i morgen :)

Oi så spennende! Masse lykke til du også ;)

Masse lykke til :)

Sitter på venterommet no, kribler i magen og veldig tissetrengt.. hehe... ;)

Gikk det fint? Her var det ett embryo som så bra ut så det ble satt inn :-) offisielt ruger!

Da er jeg ruger! 2 egg ut, 2 egg befruktet og 2 egg inn ;) Litt skummelt og kjempe spennende :) Begge var veldig fine og firedelte sa dem.

Håper de neste ukene går fort!

Lykke til med ruginga Mannehanne! Håper vi begge får positive tester snart ♡♡

Tusen takk!! Så spent for deg også :-) Krysser fingrene for positive tester om 12 dager!

Kjempebra resultat! Veldig spennende :)

Gratulerer begge to :D :D Rug nå vel og så krysser vi fingre for 2 * positive tester!! :D

Mannehanne bruker du også Lutinus? Kjenner du bivirkninger av denne? Får så ømme pupper av den jeg :P Fikk det sist også :/

Mannehanne bruker du også Lutinus? Kjenner du bivirkninger av denne? Får så ømme pupper av den jeg :p Fikk det sist også :/

Nei, jeg bruker Crinone. Har ingen erfaring med Lutinus. Håper du får mindre bivirkninger etterhvert.. :-)

Back
Topp