Uttak i morgen

Starbucks

Forumet er livet
Har lest om så mange som har hatt det skikkelig vondt enten ved uttak eller etter. Jeg skal inn i morgen og gruer meg skikkelig!!! Jeg er så nervøs og føler meg ordentlig uvel. Nesten så jeg har lyst til å avbryte hele greia. Er det virkelig så vondt? Hjelp....

Jeg var også veldig nervøs før første uttak, og ble derfor så lettet når jeg skjønte hvor lite vondt det var. Det er selvsagt store variasjoner fra person til person, men begge mine uttak har vært smertefrie! Jeg har heller ikke hatt smerter etter uttak annet enn veldig oppblåst mage de første dagene. Masse lykke til i morgen!

Det varierer nok veldig, men jeg synest det var veldig ubehagelig.. vondest når de "leter" etter eggposene inni der, men det er jo bare akkurat de minuttene... kan ikke huske at det var så vondt etterpå, som noen syns..
Så krysser fingrene for at du blir positivt overrasket:)
Lykke til!!!! :)

Takk. Det roet meg litt ned. Fikk et ørlite angstanfall i sted...

Åh... Jeg føler litt ansvarlig for å uroe deg. Spør om mer smertestillende hvis det gjør vondt. Dette skal gå bra!! Venter spent for å høre hvordan det gikk. Masse lykke til!! Klem

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Si fra at du er redd for at det skal gjøre veldig vondt, så de evt kan gi deg ekstra smertestillende :) De er veldig fine hvis du bare sier fra hvordan du har det. Kommer nok til å gå helt fint. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Si fra at du er redd for at det skal gjøre veldig vondt, så de evt kan gi deg ekstra smertestillende :) De er veldig fine hvis du bare sier fra hvordan du har det. Kommer nok til å gå helt fint. :)

Takk! Da skal jeg gi beskjed med en gang jeg kommer inn dit. :) :)

Åh... Jeg føler litt ansvarlig for å uroe deg. Spør om mer smertestillende hvis det gjør vondt. Dette skal gå bra!! Venter spent for å høre hvordan det gikk. Masse lykke til!! Klem

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Neida. Det er jo ikke din feil. Det er jo jeg som bruker google altfor mye, hehe:)

Masse lykke til

Sent from my iPad using BV Forum

Det går nok bedre enn du tror. Litt ubehag men ikke være enn at man overlever det

Sent from my iPad using BV Forum

Dette skal gå kjempebra, det blir uansett ikke uutholdelig, de er veldig gode og flinke og behjelpelige :) :) krysser fingre for uttaket i morgen :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Det kommer til å gå bra. Er som Truddelutten sier, det er ikke uutholdelig, litt ubehagelig, men det er det jo også når man tar celleprøver. Så det komme rtil å gå så bra. Lykke til i morgen!!

Lykke til med uttak :)

Tusen takk:)

Endelig ferdig og på vei hjem. Litt blandede følelser nå. Utviklingen hadde stoppet, så de fikk bare ut ett egg. Vet at det i bunn og grunn er alt man trenger, men er likevel litt skuffet. Da blir det spennende å høre hvordan det går med det i morgen. Vi håper selvsagt på at det skal gå bra. Får jo ikke gjort noe hverken fra eller til nå.

Krysser fingrene for at det er gullegget og går bra!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håper virkelig det er DET egget som skal til!

Det håper jeg og. Er helt opp og ned i humøret her. Så jævlig typisk min flaks om jeg må gjennom alt igjen.

Det kan virke sånn, men du er ikke alene. Det er ikke alle som blir gravid ved første forsøk. Det blir vår tur snart :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Back
Topp