Uttak i morgen, hva kan jeg forvente meg??

Lykke til! Det går så fint. Har tatt ut 1 gang på Ullevål og 4 på Riksen og synes det verste med alt sammen er rugetida

Hvordan går det? Du er vel på vei inn straks? Blir spennende å høre hvordan det gikk:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk for svar. Det hørtes da "ok" ut. Tror ikke jeg får noen veneflon med godsaker i da. Virket ikke sånn på sykepleier iallefall. Hvor var du? Jeg holder til på Riksen. Kanskje anderledes prosedyre her og der? (Jeg vet jo ikke enda da..)

Huff, grugleder meg. Hehe

Høres ut som at det er forskjellig prosedyre på plassene ja. Jeg tilhører Tromsø :) Men høres ut som at de tabelettene dere skal ta, er endel sterkere enn de jeg fikk :D Men til gjengjeld, var petidinen jeg fikk rimelig sløvende den og ;):)

Masse lykke til i dag!! :)

Huff, det var vondt! Ikke så ille som jeg hadde trodd, men vondt på en sær måte.. dersom det blir flere ferskforsøk skulle jeg få annen smertelindring i forkant. Hadde verdens søteste lege og sykepleier :-)

Nå til resultatet... hele 19 egg fikk de ut. Syns det var mange ja, og da regner jeg med at gullegget er blant de:-) Håper bare de overlever :-/

Huff, det var vondt! Ikke så ille som jeg hadde trodd, men vondt på en sær måte.. dersom det blir flere ferskforsøk skulle jeg få annen smertelindring i forkant. Hadde verdens søteste lege og sykepleier :-)

Nå til resultatet... hele 19 egg fikk de ut. Syns det var mange ja, og da regner jeg med at gullegget er blant de:-) Håper bare de overlever :-/
Uff så kjedelig det var vondt :( Satser på at du slipper det igjen :) Wow!! 19 egg :D Spent på resultatet i morgen! Det er ICSI dere har og?

❤️Februar 2015❤️

Uff så kjedelig det var vondt :( Satser på at du slipper det igjen :) Wow!! 19 egg :D Spent på resultatet i morgen! Det er ICSI dere har og?

❤️Februar 2015❤️

Icsi her også ja:-)
Uansett håper jeg å få noen på frys:-) så går det ikke nå, så går det på et fryseforsøk :-D

Hvordan er det å sette inn igjen? Er det smertefullt?

Icsi her også ja:-)
Uansett håper jeg å få noen på frys:-) så går det ikke nå, så går det på et fryseforsøk :-D

Hvordan er det å sette inn igjen? Er det smertefullt?
Ja, sjansen er jo stor for at dere får det. Vi fikk ikke det :( Men om det her går greit er det i grunn helt greit for neste gang går vi offentlig, søsken altså. Innsetting er ikke smertefullt :) Det kjenner du knapt.

❤️Februar 2015❤️

Oj, 19 egg! Så bra, da får du nok innsett om et par dager ja. Det kjennes nærmest ikke og tar kort tid :-) lykke til videre!!

Så utrolig bra at dere fikk ut så mange egg :-)
Da er gullegget garantert der!!
Synd det gjorde så vondt, men jeg tenker at det har kanskje noe med hvem som utfører uttaket og det at vi alle er så forskjellige på hvordan vi opplever det. Uansett så er det nok liten sjanse for at dum må igjennom dette igjen pga alle eggene :-)
Lykke til med innsett!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan går det med deg nå? Er du hjemme og slapper av?

Så synd at du opplevde uttaket som vondt, men utrolig bra med 19 egg ut!!! Gode sjanser for både gullegg og frys da:-) Håper du slipper flere uttak.

Hvordan går det med deg nå? Er du hjemme og slapper av?

Svarte litt før jeg hadde beveget meg noe særlig. . Er skikkelig stinn og øm:-P joggebukse er tingen!! :-D

Men det går helt greit altså:-) De sa jeg sikkert ble verre i morgen. Oppløftende:-P

Svarte litt før jeg hadde beveget meg noe særlig. . Er skikkelig stinn og øm:-P joggebukse er tingen!! :-D

Men det går helt greit altså:-) De sa jeg sikkert ble verre i morgen. Oppløftende:-P
Jeg ble verre dagen etter, enda litt verre innsettdagen og et par dager etter det, men så gikk det over :) Men det var helt overkommelig syntes jeg :)

❤️Februar 2015❤️

Jeg ble verre dagen etter, enda litt verre innsettdagen og et par dager etter det, men så gikk det over :) Men det var helt overkommelig syntes jeg :)

❤️Februar 2015❤️

Men hvordan var det å sette tilbake egg når du var så stinn og øm? Ser liksom for meg en komisk situasjon når jeg skal prøve å karre meg opp i gynstolen:-P Iallefall hvis jeg er så stinn som nå:-P

Men hva gjør man ikke for gullegget? <3

Men hvordan var det å sette tilbake egg når du var så stinn og øm? Ser liksom for meg en komisk situasjon når jeg skal prøve å karre meg opp i gynstolen:-P Iallefall hvis jeg er så stinn som nå:-P

Men hva gjør man ikke for gullegget? <3
Det var ikke noe problem :) De har nok sett litt av hvert ser du :)

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp