kokosnøtta
Glad i forumet
Lykke til!![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk
Herregud jeg er kvalm!! Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.... uæææææ!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!![]()
Lykke til! Det går så fint. Har tatt ut 1 gang på Ullevål og 4 på Riksen og synes det verste med alt sammen er rugetida
Hvordan går det? Du er vel på vei inn straks? Blir spennende å høre hvordan det gikk
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk for svar. Det hørtes da "ok" ut. Tror ikke jeg får noen veneflon med godsaker i da. Virket ikke sånn på sykepleier iallefall. Hvor var du? Jeg holder til på Riksen. Kanskje anderledes prosedyre her og der? (Jeg vet jo ikke enda da..)
Huff, grugleder meg. Hehe
Uff så kjedelig det var vondtHuff, det var vondt! Ikke så ille som jeg hadde trodd, men vondt på en sær måte.. dersom det blir flere ferskforsøk skulle jeg få annen smertelindring i forkant. Hadde verdens søteste lege og sykepleier
Nå til resultatet... hele 19 egg fikk de ut. Syns det var mange ja, og da regner jeg med at gullegget er blant deHåper bare de overlever :-/
Uff så kjedelig det var vondtSatser på at du slipper det igjen
Wow!! 19 egg
Spent på resultatet i morgen! Det er ICSI dere har og?
Februar 2015
![]()
Ja, sjansen er jo stor for at dere får det. Vi fikk ikke detIcsi her også ja
Uansett håper jeg å få noen på frysså går det ikke nå, så går det på et fryseforsøk :-D
Hvordan er det å sette inn igjen? Er det smertefullt?
Så utrolig bra at dere fikk ut så mange eggHuff, det var vondt! Ikke så ille som jeg hadde trodd, men vondt på en sær måte.. dersom det blir flere ferskforsøk skulle jeg få annen smertelindring i forkant. Hadde verdens søteste lege og sykepleier
Nå til resultatet... hele 19 egg fikk de ut. Syns det var mange ja, og da regner jeg med at gullegget er blant deHåper bare de overlever :-/
Hvordan går det med deg nå? Er du hjemme og slapper av?Huff, det var vondt! Ikke så ille som jeg hadde trodd, men vondt på en sær måte.. dersom det blir flere ferskforsøk skulle jeg få annen smertelindring i forkant. Hadde verdens søteste lege og sykepleier
Hvordan går det med deg nå? Er du hjemme og slapper av?
Hvordan går det med deg nå? Er du hjemme og slapper av?
Jeg ble verre dagen etter, enda litt verre innsettdagen og et par dager etter det, men så gikk det overSvarte litt før jeg hadde beveget meg noe særlig. . Er skikkelig stinn og ømjoggebukse er tingen!! :-D
Men det går helt greit altsåDe sa jeg sikkert ble verre i morgen. Oppløftende
![]()
Jeg ble verre dagen etter, enda litt verre innsettdagen og et par dager etter det, men så gikk det overMen det var helt overkommelig syntes jeg
Februar 2015
![]()
Det var ikke noe problemMen hvordan var det å sette tilbake egg når du var så stinn og øm? Ser liksom for meg en komisk situasjon når jeg skal prøve å karre meg opp i gynstolenIallefall hvis jeg er så stinn som nå
Men hva gjør man ikke for gullegget? <3