Uttak i går

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Jeg hadde egguttak i går og fikk ut 11 egg (hvis jeg forstod det riktig var det flere, men at de ikke hadde noe bra kvalitet). Nå venter jeg på at klokken skal bli 14.30 så jeg kan ringe Riksen. Men jeg er så sinnsykt nervøs, blir jo dårlig av denne ventingen!! Er livredd for at ingen er befruktet og at jeg må gjennom denne prosessen igjen :/

Jeg hadde egguttak i går og fikk ut 11 egg (hvis jeg forstod det riktig var det flere, men at de ikke hadde noe bra kvalitet). Nå venter jeg på at klokken skal bli 14.30 så jeg kan ringe Riksen. Men jeg er så sinnsykt nervøs, blir jo dårlig av denne ventingen!! Er livredd for at ingen er befruktet og at jeg må gjennom denne prosessen igjen :/
Krysser fingrene og lykke til! Så spennende!! :)

Med 11 egg er sjansen stor!! Vi har fått ut mellom 6 og 2 egg og alltid fått ett befruktet, men det er ikke alltid de har delt seg riktig. Lykke til, så spennende :-) Satser på at du får innsett i morgen.

Med 11 egg er sjansen stor!! Vi har fått ut mellom 6 og 2 egg og alltid fått ett befruktet, men det er ikke alltid de har delt seg riktig. Lykke til, så spennende :) Satser på at du får innsett i morgen.

De negative tankene har en tendens til å ta over kjenner jeg, er jo en følelsesmessig karusell dette altså :/
Takk for lykkeønskinger :) :)

Ja, det er nok en forsvarsmekanisme. Forventer man ingenting, blir man ikkr så skuffa. I teorien i hvert fall.. Du må fortelle hvordan det har gått! :-)

Supert resultat så langt! Spennende dag i morgen for deg. Lykke til med innsett og ruging i dagene fremover! :)

Kryssar fingrar og tær for dykk! Tenk så gøy om vi havnar i same terminforum :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp