Uttak i dag, mandag.

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Hadde uttak i morges. Var ganske spent, da de sa det kanskje var 6 egg som kunne være store nok til å ta ut.

Valiumen funka bra den,sov hele turen inn til st.olavs :D
Fikk lagt inn veneflon og mannen fikk levert sitt bidrag. Så bar det inn til opr.stua og sveve litt på petidin :P
De spilte julemusikk og var så koselige for å få meg til å slappe av i spenninga.
Først så sier bioingenøren at det var 5 egg, så 9, 13... Fikk ut hele 17 egg!!
Helt utrolig fornøyd med det, hadde sist bare 6 egg, hvorav 3 ble brukbare. Nå er jeg spent på resultatet på onsdag. Håper de får noen flotte gullegg til meg :)

Juhu!

Gratulerer med kjempe bra resultat! :D :)
Blant de finner du gullegget. Masse lykke til!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med et flott resultat så langt! Spennende nå i dag, for regner med de ringer deg fra klinikken. Lykke til videre! :)

Takk :D skikkelig spent ja :)
De ringer ikke dagen etter lengre, det har de slutta med sa de. Så får bare leve i spenning til i morgen. Hvis de ringer så er det for å si ifra hvis ting ikke går som planlagt, er det stille så er alt bra. Så da håper jeg det ikke blir noen tlf i dag :D

spennende! krysser fingrene for ett gullegg!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk :D

Du har i hvert fall minst ett gullegg nå får vi tro! Det lover godt. Lykke til med innsett og ruging fra i morgen. Håper det blir en langvarig rugeperiode! :)

Det er jo supert :) Lykke til videre :)

Wow!!! Det er jo supert da!
Deilig med drugs :)

Back
Topp