Uttak i dag - 6 egg!

happysnappy

Forelsket i forumet
Liten oppdatering fra sliteren: Uttaket i dag resulterte i 6 egg og tidenes verste egguthenting. Blødde masse og måtte få ekstra smertestillende etterpå. Legen valgte kun å gå inn via venstre side, og hentet ut eggene på høyre side ved å snu" nåla" andre veien. Har jo vært gjennom dette fem ganger nå, både med og uten bedøvelse, og trodde jeg var sterk og modig, men jammen måtte jeg grine litt - så vondt var det.
Denne gangen er det innsett på mandag, hvilket er på dag tre. Ny opplevelse, siden vi alltid har satt inn på dag to. Spent på resultat fra laboratoriet i morgen tidlig. Er kvaliteten på eggene bedre? Jeg vil ikke ha flere forsøk nå!!

Forstår ikke, hvorfor går de fra venstre til høyre side med en gang gjennom skjedeveggen. Virker som mange synes dette er smertefullt. Men uansett, gratulerer med godt resultat, og håper det holder seg. Lykke til :)

Supert resultat!! Ikke glem å oppdatere oss i morgen :)

Huff, det hørtes helt forferdelig ut.. :(

Høres fryktelig vondt ut :( Håper det er greit meddeg nå :) og flott antall egg, spent på morgendagen :)

Vonde uttak er absolutt ikke noe moro, men likevel fort glemt! Har troa på å holde eggene ute lenger enn to dager!
Masse lykke til :-)

Gratulerer med flott resultat sålangt! :) Føler virkelig med de som har forferdelige uttak! Er man ikke sårbar nok der man ligger med hufsa til værs, så skal det være forferdelig vondt i tillegg. Ikke lite man gjennomgår for å få barn!

Godklem herfra! :)

Forstår ikke, hvorfor går de fra venstre til høyre side med en gang gjennom skjedeveggen. Virker som mange synes dette er smertefullt. Men uansett, gratulerer med godt resultat, og håper det holder seg. Lykke til :)

Takk skal du ha! Jeg har bare lest på nettforum om uttak gjennom kun én side. Dette er første gang det skjer med meg som sagt. Legen ga ingen grunn heller. Litt skummelt med blodet på stolen etterpå. Så jo ut som en abort.

Det går bedre nå jenter. Sov jo i fire timer etter dobbel dose med paralgin forte... Venter med å sette Lutinus til imorgen siden jeg blør litt fremdeles og er urolig øm. Spesielt når jeg sitter.

Uff! Er ikke noe kjekt med uttak! Er jo så ømt og vondt etterpå også! Men vi gjer alt for å kunne bli mamma! <3 lykke til videre!

Uff, dette hørtes slett ikke greit ut :(. Enda godt formen din er noe bedre nå. Håper den vonde starten på dette forsøket gir gode resultater til slutt. Det er mer enn fortjent! Spennende med en ekstra dag på dine embryo på lab´en. Kanskje det er det som skal til?!

Krysser alt jeg har for gode nyheter i morgen og ikke minst at du denne gangen får en svært langvarig rugeperiode!

Høres fryktelig vondt ut :( Håper det er greit meddeg nå :) og flott antall egg, spent på morgendagen :)

Det går bedre idag og mye bedre etter at jeg fikk telefon om at det var foretatt ICSI på tre av eggene og at alle tre var blitt befruktet! Spent på delingen og tilbakesettingen som skjer mandag. Spent, spent, spent.

3 er jo bra :) håper de fortsetter å dele seg perfekt :)

Så bra at det ble noen befruktede egg:) Håper det også blir babiser ut av det også:)

Ang. uttaket ditt. Så hadde jeg det på samme måte ved første forsøk. Jeg trudde jeg skulle svime og spy av smerter. Så ved neste forsøk ba jeg om at det stakk to ganger. Da hadde jeg nesten ikke smerter. Så kommer alltid til å si det i forkan av uttak.

Masse lykke til! :)

Back
Topp