Uttak av ferie i år

Tar hele august (om jeg får det godkjent) også går jeg rett i permisjon etterpå.
Har ikke fått endelig termin men håper den blir ca 20 sept for å få regnestykket til å gå opp.
 
Jeg har 4 uker ferie til gode som jeg planlegger å bruke etter jeg har gått ut i permisjon for å forlenge denne med en måned :)
 
En uke i mai og to i juli. Og noen dager i påsken. Får kun lønn for halvparten da eg begynte i fjor.
Og så jobb i august og til litt uti september. Ser for meg at det er kjekkere å ha ferie før eg blir for stor, selv om det sikkert blir slitsomt på jobb.
Må nesten ta ferie i fellesferien da det er ganske rolig hos oss da.
 
3 uker ferie i juli, da barnehagen er stengt 2 uker og barna skal ha 3 uker sammenhengende. Så jobb i 3 uker og deretter permisjon. Det som er planen så langt, så får vi se når vi kommer litt lenger og skal søke :) Har vel termin rundt 23.september (OUL neste onsdag) og planlegger å gå ut i permisjon en 5 uker før. Sist blei eg satt igang før eg skulle ut i permisjon, så denne gangen ønsker eg å sikre meg litt fri før fødsel:)
 
Jobber som lærer, så må ta ferien i juli. +avspasering først i august. Jobber ca to uker i august før permisjon.
 
Skal ta ferien mellom mors permisjon og fellespermisjon.
 
Tar tre uker ferie i år og får overført to til neste år, som jeg tar ut etter permisjonen. I år går jeg rett i permisjon etter ferien, siste arbeidsdag blir i slutten av juli :)
 
Tar ut tre veker i juli, skal jobbe ut august...så blir 5veke jobb etter ferie før perm. starter ca 01.sep :)
 
Jobber som lærer, så må ta ferien i juli. +avspasering først i august. Jobber ca to uker i august før permisjon.
Må gjøre det samme :) jobbet 100% fram til sist permisjon, men av en eller annen grunn regner "alle" med at jeg blir sykemeldt mellom avspasering og permisjonsstart.
 
Jobber som lærer, så må ta ferien i juli. +avspasering først i august. Jobber ca to uker i august før permisjon.

Samme her[emoji3] Går ut i permisjon 21.august, så får en liten uke på jobb. Bør nok rydde kontorpulten før ferien...
 
Overfører alt til neste år. Kun et par dager jeg tar ut i år. Bruker heller den ferien neste år når feks mannen har perm sånn at vi kan reise litt:))
 
Tar ut 2 vk i juni og 1 i slutten av juli - vil vere i litt god form og ikkje alt for diger når vi har ferie [emoji4]
 
Jeg tar tre uker i juli og overfører to uker til neste år som tas etter permisjonen. Da blir det 2-3 uker jobbing i august, men det er en rolig tid på året hos oss.
 
Jeg tar tre uker i juli og overfører to uker til neste år som tas etter permisjonen. Da blir det 2-3 uker jobbing i august, men det er en rolig tid på året hos oss.

Tar du da neste års ferie som en kan ta, inni permisjonen (4 uker) og i tillegg disse 2 ukene som du overfører etter endt permisjon? Jeg har en uke til overs og lurer på når jeg skal få brukt den.
 
Må gjøre det samme :) jobbet 100% fram til sist permisjon, men av en eller annen grunn regner "alle" med at jeg blir sykemeldt mellom avspasering og permisjonsstart.

Samme her! Jeg går ut i permisjon 23. august. Men som du sier, "alle" regner med at jeg blir sykemeldt og ikke kommer til å jobbe etter skoleferien. Så vi får se om de har rett :rolleyes:
 
Back
Topp