utsyr

Lulu

Flørter med forumet
Har begynt å se litt på hva utstyr jeg trenger og lurte på om dere har noen anbefalinger i forhold til:
- en god madrass til sprinkelseng?
- dyner til vogn/vugge og seng?
- vognpose til emmaljunga city bag?

madrass har jeg kjøpt på jysk ;) lillegutt bruker den enda ;) skal kjøpe ny der, gode madrasser :) dyne og pute på barnas hus :) pose kan heller ikke jeg hjelpe med...

Fikk med 2 madrasser til den brukte senga jeg kjøpte på finn, så jeg vet ikke hvor de er fra. Dyne og pute fulgte også med. Ang. vognpose tror jeg det blir en voksi classic mini, som er mindre enn andre vognposer.

Vi fikk svane madrass av mine foreldre ti lå ha i sprinkel senga,dynene kjøpte eg på princess.

Skal kjøpe madrass på Ikea,dyner og puter har jeg fra før,men må kjøpe den minste dynen og da blir det mest sannsynlig princess jeg handler hos

Denne uken er det 30% på gåsedun dyner + puter til baby og barn på KID! Jeg har vert å kjøpt! :-) Deilig siden vi får vinterbarn!

Har også emmaljunga city bag og har kjøpt den hjemmelagde vognposen til risarosa.no
nydelig fin og DEILIG!!! Dyr, men virkelig verdt pengene ;-) Ellers er jo voksi classic mini et godt alternativ, siden baggen er liten i forhold til andre bagger!

Madrass har me kje kjøpt ennå, så ingen gode tips dessverre ;-)

Jeg kjøpte en deilig og dyr dundyne til min sønn. Da han ble noen måneder fikk han dilla på å gnage på den, og sovnet ofte med den over hodet. En gang klarte jeg også å sovne før jeg hadde tatt dyna hans ned, og bråvåknet av noen forferdelige gispelyder. I løpet av et tredjedels sekund stod jeg ved senga hans og dro dyna av han, og da begynte han å grine i søvne. Han var mest sannsynlig tom for luft under der. Så her i huset får de små dunsovepose i stedet for dyne, noe som også er krybbedødforebyggende...

Dyne(r) ville jeg kjøpt på Princess, der selger de Andunge som er anbefalt av astma og allergi forbundet. Mulig de selges andre steder også Madrass selges overalt nesten, Ikea, Barnas Hus, Babyshop osv...
Ang pose ville jeg dratt på Baby Shop eller Barnas Hus og sett på de forskjellige poser. Husk at de ofte bruker posene så lenge de sover i vognaså dumt å kjøpe en veldig liten...

Back
Topp