Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig nydelig!!Dette fikk jeg av mamma når vi fant ut at det mest sannsynlig blir gutt
Vis vedlegget 179936
Tusen takk synes det er utrolig søtt selv, så lite <3Så utrolig nydelig!!
Det var kjempefint! Så fint med tekst inniE so gla i babynestet me har bestilt frå siv's babynestVis vedlegget 208189
ja syns da va veldig oss e ikkje so veldig sukkersøt av meg, so desse fargane og teksten inni va passe! håpa bebi vil bruka da óg ho hadde veldig masse fine nest!Det var kjempefint! Så fint med tekst inni
Den var veldig fin jeg tror baby vil like nestet siden de liker å ha det trangt. Jeg har i tillegg en kosefille her i sengen med meg som jeg skal gi til lille. Gjerne det roer han litt med lukten av megja syns da va veldig oss e ikkje so veldig sukkersøt av meg, so desse fargane og teksten inni va passe! håpa bebi vil bruka da óg ho hadde veldig masse fine nest!
ja da va lurt. tenkte eg skulle finna ein kos eller klut og ha innte meg so han har lukten min. takk for tipsDen var veldig fin jeg tror baby vil like nestet siden de liker å ha det trangt. Jeg har i tillegg en kosefille her i sengen med meg som jeg skal gi til lille. Gjerne det roer han litt med lukten av meg
så masse fint men likte den giraff dressen godt
Takk, Den er fra wishså masse fint men likte den giraff dressen godt