Utstyrtråd

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Ser oktoberforumet har utstyrstråd med bilder av ting de kjøper/får til den lille. Synes det er kjekt å se og kan få noen tips:)
 
Var innom sparkjøp og fant dette. Tilbud på håndkle. Ett helseteppe og 6 kose kluter:)

ImageUploadedByBV Forum1464808547.317600.jpg
 
Etter Ul i dag dro vi å kjøpte de første klærne til lillebror ♡
8cf4e26b00c6366a070f87bfdc839625
 
Etter oul i dag dro vi ut for å handle babytøy :D Fikk kjempemye fint for en billig penge da vi traff på salgsvarer både på KappAhl og Barnas Hus :) Vi trenger nok ikke handle så mye mer klær enn dette for vi får arve masse etter tantebarna mine og vi har superstrikkere til mødre begge to som kommer til å overøse oss med nydelige strikkaplagg i tillegg til det jeg strikker selv. Begynner å blir så virkelig at jenta vår kommer om under 6 mnd ❤
e3ef4fb68b675f9f5578f267bef64c24
 
Supert tilbud på Tom & Trine i går, 2 stk bodyer, 2 stk sparkebukser, 2 stk luer og en dress ble ca 390,- :D
ImageUploadedByBV Forum1466608886.214706.jpg
 
E so gla i babynestet me har bestilt frå siv's babynestImageUploadedByBV Forum1479663570.544274.jpg
 
Det var kjempefint! Så fint med tekst inni:)
ja syns da va veldig oss :) e ikkje so veldig sukkersøt av meg, so desse fargane og teksten inni va passe! håpa bebi vil bruka da óg :p ho hadde veldig masse fine nest!
 
ja syns da va veldig oss :) e ikkje so veldig sukkersøt av meg, so desse fargane og teksten inni va passe! håpa bebi vil bruka da óg :p ho hadde veldig masse fine nest!
Den var veldig fin:) jeg tror baby vil like nestet siden de liker å ha det trangt. Jeg har i tillegg en kosefille her i sengen med meg som jeg skal gi til lille. Gjerne det roer han litt med lukten av meg:)
 
Den var veldig fin:) jeg tror baby vil like nestet siden de liker å ha det trangt. Jeg har i tillegg en kosefille her i sengen med meg som jeg skal gi til lille. Gjerne det roer han litt med lukten av meg:)
ja da va lurt. tenkte eg skulle finna ein kos eller klut og ha innte meg so han har lukten min. takk for tips :)
 
Back
Topp