Utstyrstråden

Jeg har kvitta meg med nesten alt, og det helt nå nylig også !! Typ i sommer. Skulle jo ikke ha flere/ på lenge, vært singel lenge og alt!! Så jeg er litt oppgitt.

Vil kjøpe mye brukt og kommer til å følge med på Finn fremover :)
 
Vi har alt til gut frå før - muligens kjøpe litt nye kluter :D
Når babyen kjem, og vi ser kjønnet, så blir det litt nye klær om det er ei jente. En liten bror må også evt få litt ny sommerull ❤️ Men det tar eg etter fødselen :)
 
Jeg har kvitta meg med nesten alt, og det helt nå nylig også !! Typ i sommer. Skulle jo ikke ha flere/ på lenge, vært singel lenge og alt!! Så jeg er litt oppgitt.

Vil kjøpe mye brukt og kommer til å følge med på Finn fremover :)


Akkurat det samme har vi gjort! Ga bort mange poser til fretex..
Heldigvis er det ofte mye fint på få brukt:) og vi har mange rundt oss som kanskje er ferdige med barn og vil gi/låne bort utstyr:happy:
 
Vi har heldigvis det meste vi trenger. Vi må ha ny bilstol, men det tar jeg når jeg får engangsstønaden.
Ellers mangler jeg noen nyfødtbleier, bleiecover og innlegg til disse.
Skal se etter et newbornsete til tripptrapp på finn
Også er jeg veldig usikker på om vi skal finne en pent brukt søskenvogn siden jeg har valgt å ikke kjøre bil utenom når jeg absolutt må (ca en gang i året)

Klær har vi mer enn nok av, og kommer til å be om at folk ikke kjøper barselgaver til lille,evt kjøper noe vi faktisk trenger.

Åh, også må vi selvsagt ha ny bil, så der ryker det noen hundre tusen :banghead:
 
Last edited:
Vi har heldigvis det meste vi trenger. Vi må ha ny bilstol, men det tar jeg når jeg får engangsstønaden.
Ellers mangler jeg noen nyfødtbleier, bleiecover og innlegg til disse.
Skal se etter et newbornsete til tripptrapp på finn
Også er jeg veldig usikker på om vi skal finne en pent brukt søskenvogn siden jeg har valgt å ikke kjøre bil utenom når jeg absolutt må (ca en gang i året)

Klær har vi mer enn nok av, og kommer til å be om at folk ikke kjøper barselgaver til lille,evt kjøper noe vi faktisk trenger.

Åh, også må vi selvsagt ha ny bil, så der ryker det noen hundre tusen :banghead:

Ny bil ja - det må vi og ha! Bra vi spara penger på klær :D
 
Har det meste av store ting. Men klær er en helt annen sesong uavhengig av kjønn da.
Men tror kanskje jeg vil bytte til bugaboo donkey2 søskenvogn.. selge både emmaljunga deluxe og sportsvogn vår. Men da må vi sikkert ha ei trille og en sovevogn til barnehagen i tillegg.
 
Har det aller meste fra før av. Men trenger enda en tripp-trapp-stol og kanskje en vugge til å ha i stua. :)
 
Ny bil ja, det må vi også ha :shifty:

Jeg har ammepute og dunpose- rydda litt i kjelleren og har litt babyleker da.... o_O
Jaggu her begynner vi veldig på nytt altså :)

Vugge vil jeg også ha denne gangen, ikke hatt det før :)
 
Vi trenger alt:wideyed: store kommende søsken.. vugge har vi hos begge besteforeldreparene, med d er d eneste..

Skal kjøpe det meste brukt tenker jeg! Bortsett fra bilsete og vogn (evt pent brukt vogn):angelic:

Jeg kjøpte to body-er på POMPdeLUX i går:hilarious::happy: woops! I str 62 og 68:happy:
 
Vi har mye til jente! Har bevart emmaljungan og, så glad for det. Ny bilstol og vognpose står på plana, og ny sprinkelseng ☺️
 
Vi har mye, men trenger også litt. Var flinke til å kjøpe brukt når storebror kom, så noe bør og noe vil vi bytte ut. Ny vogn vil jeg ha. Ikke nødvendigvis helt butikk-ny, men har lagt min elsk på Emmaljunga NXT90. Bilstol har vi, og masse masse klær, full garderobe hvis det blir gutt, og masse som også kan brukes til jente.

akkurat nå føler jeg ikke at det er såå mye bytt vi trenger, men kommer nok på mer og mer etterhvert :p
 
Må kjøpe alt, har kvittet meg med alt etter 2 de første... :singing:

Skulle jo ikke ha flere barn:rolleyes::hilarious:
 
Jeg har en del klær etter de 3 jeg allerede har, men alt det store som vogn, seng, bilstol, stellebort etc. må jeg jo kjøpe. Men det får bare vente til våren nærmer seg. Jeg blir nok å ha ett øye på finn og kjøp og salg sider fra nyttår og utover. :) skal ihvertfall prøve å holde kostnadene nede etter beste evne. ;)
 
Har gitt bort nesten alt av klær etter jentene og solgt litt utstyr som vi ville ha nytt når vi skulle ha en til om 5 år:smiley-bounce022 men de burde vi jo ikke gjort!

Så vi trenge klær, vogn (eller bagdel til baby jogger vogna vi har), Bilstol, lekegrind (tenker og bruke som dagseng i stua så babyen får fred fra storesøskene), Babynest og Vognpose! Ellers har vi de meste :)
 
Back
Topp