Utstyrstråden

Blir nok mye shopping her og tross barn fra før. Det er jo så gøy! Allerede kjøpt tripptrapp og ny bilstol på åpningsdagen til barnas hus! Fikk jo 50%

Mangler alt. Har solgt og gitt bort alt babyutstyret :-) rekner med å kjøpe mye brukt.

Har det meste fra før, da vi allerede har en gutt. Men vil i alle fall ha en bedside-crib denne gangen. Også må lille frøet ha sin egen tripp-trapp. Litt klær blir det vel uansett, men er det en jente i magen blir det maaaasse:D

Her har svigermor vært å kjøpt den første sparkebukse samt genser allerede :) ellers arver vi både sprinkelseng, bilsete, varmepose og en bag med klær av ei venninne <3

Vi må også ha absolutt alt, da det er første, og jeg gleder meg sånn til å begynne å handle :D Må bare komme forbi de magiske 12 ;)

Vi har så og si alt vi trenger uansett kjønn, men vurderer kanskje søskenvogn. Blir det jente så kjøper jeg nok noe uansett om det ikke trengs :p

Har det meste fra før, men om det blir gutt må vi ha en del nye klær ;) Ellers så må knøttet få egen tripptrappstol, og jeg VIL ha newbornsete til den denne gangen :)

Knøttet må ha egen tripp trapp ja! Har newbornsetet, det er helt gull:)

Hva sier dere, skal vi få denne tråden festet i våre viktigste tråder ? :)

Hvor kjøper dere babynest?
Har såååå lysst på det :) hadde ikke det til de andre (tror ikke det var vanlig da :P )

Vi har sprinkelseng og vogge, men trur vi treng det meste ellers. Har gitt vekk nesten alt eg hadde etter dei to store (har ein liten kasse med klær dei har brukt spesielt mykje og sånt, men mulig dei skal få beholde det til dei blir store).

Vil ha simo duo (ny viss vi får tak i, elles får det bli brukt) og så må vi ha bilsete.

Må få tak i vippestol og bæresjal som vi har lånt vekk.

Må også kjøpe alt nytt, da dette er vårt første barn. Regner med vi får litt både fra foreldrene våre og kanskje også fra to gode venninner som fikk barn i fjor/tidlig i år (eventuelt låne). Svigermor strikke så håper hun kommer til å strikke en del til babyen:)
Klør etter å handle, men må vente...

Noen som har erfaring med babycallen SmartNova? Vis vedlegget 132089

Sniker fra januar16 :)
Denne bruker vi på småbarnavd jeg jobber i, å vi er fornøyd med den:) viser temp der barnet sover, plukker opp lyd, og har en funksjon hvor den også vibrerer ved lyd, så er sikker på at man merker om det er lyd/merkbar bevegelse hos lille:)

Back
Topp