Utstyrstråd!

Kjøpt Tinkafu vognpose på Finn i dag. 1400 kr, og aldri brukt. Veldig fornøyd med kjøpet! :)
ImageUploadedByBV Forum1469217888.879157.jpg
 
Bilsete i boks ihvertfall :D


1469485791716.jpg
 
f4c331829c42c08d30e0e8ddfcc81373

Jeg fikk og stellevesken min i går, kjøpt på wish. Positivt overasket :-D
 
Jeg og mannen har shoppa litt, så nå har vi nok det vi trenger til den første tiden! Har noe varmere klær i tillegg fra førstemann:)

Det meste i størrelse 50-56:)Vis vedlegget 188669
Kan jeg spørre hvor mye sv hver dere har kjøpt? Er så rådvill hvor, og hva jeg skal begynne med :p
 
Kan jeg spørre hvor mye sv hver dere har kjøpt? Er så rådvill hvor, og hva jeg skal begynne med :p

Har kjøpt så jeg har 3 sett (body/ bukse) i str 50 + pysj og en litt tykkere dress. Forrige ungen brukte str 50 i ca 6 uker, så jeg må kanskje ha noe mer, men det kan jeg se an etter hvert! I tillegg så har jeg et par dresser/ body og bukse i 56! Husker sist at det jeg fikk av klær i gave etter fødsel kom i størrelse 56/62. Så kjøper ikke mer av det før det evt trengs! Har jo også noen tynne luer, sokker og siklesmekker;)

Det viktigste for oss er å ha nok til at vi slipper å ut å shoppe med en gang etter fødsel:) Det måtte vi nemlig forrige gang, da alle sa at vi trenger ikke klær i str 50.

Har dessverre gitt bort det aller meste vi hadde, bortsett fra strikkeklær og noe ull. Så har litt liggende fra forrige:)
 
Har kjøpt så jeg har 3 sett (body/ bukse) i str 50 + pysj og en litt tykkere dress. Forrige ungen brukte str 50 i ca 6 uker, så jeg må kanskje ha noe mer, men det kan jeg se an etter hvert! I tillegg så har jeg et par dresser/ body og bukse i 56! Husker sist at det jeg fikk av klær i gave etter fødsel kom i størrelse 56/62. Så kjøper ikke mer av det før det evt trengs! Har jo også noen tynne luer, sokker og siklesmekker;)

Det viktigste for oss er å ha nok til at vi slipper å ut å shoppe med en gang etter fødsel:) Det måtte vi nemlig forrige gang, da alle sa at vi trenger ikke klær i str 50.

Har dessverre gitt bort det aller meste vi hadde, bortsett fra strikkeklær og noe ull. Så har litt liggende fra forrige:)
Herlig, tusen tusen takk :-D :-*
 
Vis vedlegget 189320
Denne satt jeg sammen igår alene! Tok meg tre timer, men fikk den ferdig uten hjelp og mtp vond bekkenløsning er jeg litt stolt! :D
Jeg hadde fått hjelp om jeg ville ha det, men ønsket og gjøre det selv ;) sånn at dere ikke tror at barnefar er et rævhål :p
Jeg er akkurat sånn som deg :p Vil klare selv, mens samboer bare rister på hodet over staheten min :p
 
Jeg er akkurat sånn som deg :p Vil klare selv, mens samboer bare rister på hodet over staheten min :p

Hehe, det er bra!! Hater at bekkenløsningen hindrer meg i å gjøre enkle hverdagslige ting (bære tunge poser, støvsuge/vaske gulv) så jeg skulle klare dette selv! Samboer lo bare av meg og syns jeg var søt, haha! Selvstendighet er viktig og da er stahet en viktig del av det! ;)
 
Solgte min nydelige Emmaljunga vogn i går, så i dag ble det innkjøp av ny vogn! Hadde aldri trodd jeg skulle ha en 3 hjuling, men i dag ble det en TFK joggster twist lite. Storebror satt så fint i den og sååå lett og trille! Superfornøyd :D ImageUploadedByBV Forum1470252262.047360.jpg
ImageUploadedByBV Forum1470252279.106091.jpg
 
Var på barnas hus igår og der fant jeg den mest utrolige bodyen jeg noen gang har tatt i! Jeg om min venninne ble så frelst av kvaliteten at vi nesten ikke kunne slutte å ta i den :p Tilslutt så måtte vi bare kjøpe den i gave til en annen venninne vi skal ordne babyshower for :p
Etter vi har vært på neste UL (skal trippel-sjekke kjønnet da) skal jeg gå og kjøpe denne i rosa eller blå uten å blunke! Om dere har muligheten, far innom å kjenn på bodyen, dere kommer ikke vilja gå hjem uten den :p
http://www.barnashus.no/bambus-body-7071854295683.html
 
Var på barnas hus igår og der fant jeg den mest utrolige bodyen jeg noen gang har tatt i! Jeg om min venninne ble så frelst av kvaliteten at vi nesten ikke kunne slutte å ta i den :p Tilslutt så måtte vi bare kjøpe den i gave til en annen venninne vi skal ordne babyshower for :p
Etter vi har vært på neste UL (skal trippel-sjekke kjønnet da) skal jeg gå og kjøpe denne i rosa eller blå uten å blunke! Om dere har muligheten, far innom å kjenn på bodyen, dere kommer ikke vilja gå hjem uten den :p
http://www.barnashus.no/bambus-body-7071854295683.html
Skal innom i morgen for å hente lammeskinn jeg har kjøpt, så da skal jeg kjenne på bodyen, om jeg finner :-D
 
Back
Topp