Utstyrsliste

lillerypa

Forumet er livet
Ja, da har jeg begynt å tenke på hva vi faktisk må kjøpe til den lille komme :) Har begynt å skrive ned hva vi trenger, men siden dette er min første vet jeg ikke alt hva man trenger. Så kanskje dere har noen tips om hva som er lurt å ha :)
 
Den siden var super
 
Den lista var kjekk ja!

Det kan være også være greit å ha kjøpt inn "sprøyte" til tran, en nøytral badeolje, smertestillende, nesesug, mesoft(mykt papir som du kan vete og vaske rumpa med, og bepanten (vidundersalve til sår rumpe). Alt dette fåes kjøpt på apoteket. (",)
 
jeg syns d står litt lite klær på. men sønnen min var sjikkelig gulpe baby. spruten sto ut av han. så jeg skiftet kanskje 3-4 ganger til dagen. ellers så er d mye vaskekluter og store gulpekluter.
 
Vi hadde 50 (tuller ikke) gulpekluter. Hadde en skikkelig gulpebaby som nr 1 så ikke undervurder viktigheten av å ha nok av dem emoticon
 
Mener det ikke sto på lista, men vi hadde ikke klart oss uten babycall!:) Det synes jeg er verdt å kjøpe:) Ellers er det slike engangsunderlag til stellematta (libero sine) til å ha oppå håndkleet. Slipper å skifte håndkle for hver gang de tisser utenfor bleia:P
 
Nesesugeren!!!! Takk gud for snottsugeren!!! 
 
Back
Topp