Utstyrs galleri

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Her er vogna til gullet vårt!Brio kombi!

Stellekommoden!   Fant endelig en stellemadrass som jeg likte!

Her er lekegrinda!                                                 Og her er leketeppe og kanten som skal være oppi!

Denne skal jeg ha i grindsenga!

Og denne er kjekk å ha i bilen!                                 Måtte kjøpe litt klær på ferie!

Og babygym! Synst den var så søt!                                                           

Smokker!                                                                       Lillebror og Noah!

Og svigerinna mi kom igjen fra Spania igår,og se hva hun hadde med seg da!

Vippestolen :Linkadoos infant to toddler

Uro :                                                             Badestol til bading!

Ammeputa mi:

Det jeg har fra før ligger nedpakket enda....er jo 6 år siden sist
Men noe har jeg da kjøpt....vognpose f.eks.

Miniatyr-bilde

stellekomoden           engelskvogne              kombivognå           sprinkelseng

voggå                       komode t babyromme

Vippestol                   spisestol

Smashing:

Line Lavendel:

Har visst handla i dag vi. Skulle vente til i september eller noe vi, men ble i dag....Så her er det:

Stellebord som kan gjøres om til bokhylle         Hylle                                            Kommode til klær

Teutonia spirit s3 kombivogn i sort                       Dunpose tilhørende vogna i sort      Stellebag tilhørende i sort

Og madrass tilhørende vogna                              Ammestol

Senga vi skulle ha var selvfølgelig utsolgt, så seng og madrass har vi ikke enda, eller kjøpte vi like så godt vogn og slik i dag og vi da! Hehe... Dårlige bilder, men stjal dem fra lilleprinsen.no og ikea.no Har kjøpt stellematte og alt slikt også, men gidder ikke ta bilder av småtteriet

Bamboo:

Er jeg ikke søt?

Har akkurat bestilt disse nydelige babyskoene i skinn fra USA, frosken str 0-6mnd og løven str 6-12mnd.

Vogna                      Vognteppe jeg     Vognposen fra      Bilstol                 Håndkle og termometer
                              har heklet selv      min barndom
[hr]
bebe: Vi har kjøpt :

Odenwälder Mucki - Sort         Zeus Stellebord

Baby Bjørn Bæresele            Brio Bilstol med base/isifix

Emmaljunga City Cross          Princess Vippestol
med City Bag - Sort

Tommee Tippee Bleiebøtte                 Lammeskinn

Ammepute                 Strikkesett som kollega
                                              har strikket til meg..

Springelseng som jeg har brukt
         når jeg var liten, så den er 35 år gammel

og her er vuggen

Se hva farmor har kjøpt - kjempefint synes jeg

[hr]~Lille lilla snodig~:

Vippestol                                                              

Bilstolen vi arvet

Denne brukte jeg da jeg var liten

Senga til Yrja

Jardar er i våre tanker...
Interiørstudent:O)Snúðu andlitinu að sólinni og leggðu skuggann þér að baki…
[hr]
*iris*:
 Kjøpt bilsete
[hr]Ice:

ORIGINAL: ice

har ikke fått stelt og rydda så mye på barnerommet enda, men her er senga hvertfall:

stellebordet, her er den i tre men jeg har den i hvit:

Vogn:
og bag
[hr]andri:

Make som meg

Har fått strikke klær av svigermor og en venninne av henne

[hr]*MaRgArItA*:

Så mye fint alle har, skal se om jeg får tatt bilde av tinga vi har så langt å lagt inn, er så morsomt å se hva andre har syns jeg

oki, her er noe:

Bilstolen!                                         Badebalje med stativ

Ammepute                                            Seng, med dyne, madrass, sengekant, pledd og bamse.

Vognteppe som mamma hadde laget til meg da jeg var baby

Leker, rangler osv                                                     Masse kluter

Litt forskjellig, teppe,laken, stellematte, håndduker, bilder osv...

Klær, gidder ikke ta bilde av hvert enkelt plagg                          TIgerguttbamse/rangle

Har ellers: babybjørn bæresele, smokker, tåteflasker, smekker osv.

Må kjøpe: Stellebord, stellematte, lekegrind, vippestol, bleiebøtte, vogn pluss alt, babycall...glemmer sikker noe også

[hr]*iris*:

Vogna vår. Men skal kjøpe en kobi og
[hr]Fiffia:

I dag har jeg vært å hentet vognen... så nå har jeg hatt en ivrig stund med fotografering av en del av utstyret til lille Amanda

Tautonia Spirit, med duo-bag                               Sportsvogn, m/ lammeskinn

Tautonia spirit som sportsvogn                                 Praktisk flaskeholder

Madrass med vaskbart trekk                               Stormtrekk til vognen       

Ulike teppen til bebisen                                    Lammy dunpose m/ saueskinn

Bleiebøtte                            Smekker, vaskekluter, håndkle og gasskluter

Fleecedress, lue, labber og smokk m/snor                      Sparkedresser + kjole

Nattdresser                                                   Senekkerbukser

Boddyer                                                      Boddyer

Kosebukse + genser/jakke                                    Kjole + jakke

Bukse + genser                                        Teppe til barnerommet

Har arvet bilstolpose og vinterdress                       Å nå har sengen kommet i hus :)  
[hr]Maria:

NÅ klarte jeg ikke vente mer.Jeg bare måtte lage til lekegrinda!

Se da!

[hr]Litle lady:

Basson Roma duo-vogna mi.. Ikke så lett å se men er en sånn med sølvfarga skjerm(og samme på sidene å sånn..)

Og her i kommoden til gutten vår ligger klærna og venter..

Her er kurven vår... som går i arv i familien alt ettersom hvem som får små.. Og gjett hvem som låg i den aller først før 25 år siden.. Blir rart å legge min der jeg selv har ligget.. hihi!

lammeskinnet til korga/senga Leketeppe..

< Melding endret av Litle Lady -- 26.09.2007 14:50:00 >
[hr]Adia:
Her er vognen vi har kjøpt, Easy Walker.

Miniatyr-bilde

Og denne hengevuggen.

Fikk ikke inn mer enn et bilde per melding...vet ikke hva jeg gjør galt!

Miniatyr-bilde

[hr]amanda2:

[hr]

Back
Topp