utstyr

Missteenmom

Glad i forumet
hallo :-)
hvor mye penger bruker man vandligvis på baby utsyr? Eg har fått run del,så er det gale att eg har brukt 5.000 på ting i leiligheten?noe vi trengte. Sitter og tenker litt på dette :-p

ORIGINAL: Duovik1

hallo :-)
hvor mye penger bruker man vandligvis på baby utsyr? Eg har fått ein del,så er det gale att eg har brukt 5.000 på ting i leiligheten?noe vi trengte. Sitter og tenker litt på dette :-p

5000,- e ikke gale, spørs hva du har kjøpt selvfølgeli.
Vi har brukt nermere 10000,- til nå, på utstyr, og da har vi kjøpt noe brukt og fått en seng. (pluss 5-6000,- (+++) på oppussing av barnerom) Ikke helt ferdi å handle, og så kommer klær utenom [8D] Vi har ikke noe budsjett...

Kjenner ei som brukte over 60000,-

nei, det spørs jo på hva man trenger og til hvilken prisklasse en kjøper i.. man måå ikke kjøpe en dyr seng, vogn o.l. handle på ikea så får du ting rimelig

har ikke tellt[&:] og d er kanskje lik så greit når jeg ser på tallene over her[8D] en salig blanding av nytt og brukt og arva her da[:)]

Brukte ca. 10 000 sist, kjøpte en del brukt og arvet en del[:)] inkludert kjøp etter lillen kom til verden av saker og ting vi ikke ante at vi trengte [8D]
Til nå har jeg brukt 800,- på en citybag.. blir nok litt til etterhvert.. [;)]

vi har pussa opp barnerommet, nye møbler(sprinkelsenger, kommoder,stellebord, madrasser +++), (husk jeg skal ha to), vogn fikk vi kjøpt brukt så sparte en del der:), nye bilseter, masse klær, stelleveske, pluss masse små ting som jeg ikke husker hva koster.

totalt til nå 20000
men vet jeg skal ha ett kleskap og noen tepper å sånn... så ja det koster

Back
Topp