Utstyr

Mamma*2010

Forelsket i forumet
Er det noen som har begynt å tenke på hvordan vogn og bilstol dere vil ha? eller andre ting? eller vil dere vente til det er gått 12 uker?

Jeg må innrømme at jeg tenket mye på hvordan ting jeg ønsker, osv. Drømmer meg bort

Har alt fra forrige. Men må innrømme jeg har lyst å selge den gamle vogna å kjøpe ny.[8D]

Eller jeg hadde ikke vippestol og vugge sist, kanskje jeg skal koste på oss det denne gangen, siden jeg sparer penger på så mye annet.[:)]

vogn har jeg tittet etter i 2 år allerede... [8|] hehe!

Men jeg har ikke bestemt meg for noe særlig enda!

Tror det blir Maxi cosi bilstol
Muligens Bugaboo Cameleon vogn (men den er så dyyyr...!)
seng blir det Hensvik fra Ikea!

Må si meg litt enig med deg[:D] Har jo ønsket dette så lenge at det blir jo en tenker litt på det når en først har kommet så langt at mann har fått en posetiv test[:D]

er jo veldig tidlig enda, men det er jo ikke no galt i å ta titt[:D]

ORIGINAL: Cameleon

Er Bugaboo vognene dyre?? Vet du hva de koster?

vi har alt fra sist. men nå har jeg lyst på babykurv eller babyvugge og ny vogn:-) emmaljunga duo edge:-)

Å men det er jo litt kjekt å ha litt fra før, ja blir en del penger spart på det ;)

Godt å vite at jeg ikke er den eneste [:)] Kjøper du vogn ny? og bilstol?

Ja, jeg skal også på handletur til IKEA! Gleder meg som en gal![:D]

ORIGINAL: mam 2

ORIGINAL: Cameleon

Er Bugaboo vognene dyre?? Vet du hva de koster?

hmm, husker ikke akuratt prisen nå, men mellom 8000-9000 mener jeg å huske! Sparer jo litt om man har mulighet å kjøpe den i sverige da!
Men alle som har den merer jo at den er verd hver krone, såå, den ligger HØYT oppe på listen vår enda ja![:D]

Cameleon: er det den vogna du har bilde av her? :)

Jeg har kjøpt en søøt body.. klarte ikke å vente til uke 12 :( :P 

ORIGINAL: venterpågullet

Cameleon: er det den vogna du har bilde av her? :)

Jeg har kjøpt en søøt body.. klarte ikke å vente til uke 12 :( :P 

Jepp, det stemmer! Bagdelen er der, mens sportdelen er litt rar.. men hele vognen i seg selv er innmari praktisk, for vårt bruk iallefall! Så, jeg driver å venner meg til utseende! [:D] 

Jeg har også kjøpt litt klær, noen helt fantastiske bodyer! Ååå, så søte! Guri som jeg gleder meg! Godt å høre det ikke bare er jeg som ikke klarer å la være! [:D]

Hehe, ja godt å vite at det er flere av oss

Sitter å ser på H&M sin nettside, masse fint der! spesielt en "bjørnedress".. sitter å vurderer å jeg skal kjøpe den... :p

Har sett litt på finn.no også i dag. Har sett på vogner og bilstoler.. veit ikke helt om vi skal kjøpe helt ny vogn eller ei brukt et. Åsså vil vi ha en bilstol med base.

Vi har så og si alt fra før[:D] Har emmaljunga edge duo vogn, men må nok ha ei søskenvogn også så jeg får med meg begge barna samtidig, regner med det blir en emmaljunga vogn også, eeelsker emmaljunga[:D] Ellers så trenger vi ei seng til da, men regner det blir ei lik som felix har, verdens nyyydligste seng kjøpt på baby comfort[:)] Også blir det ny bilstol på den lille, da regner jeg med vi kjøper en maxi cosi stol[:)] Ellers har vi alt vi trenger.. og blir det gutt så har vi jo også klær til den, men blir det jente må vi jo så klart ut å kjøpe masse rååååsa[:)][:)]

Må ha nytt bilsete,maxi cosi blir det nok[:)]Ellers grubler jeg på hvilken farge jeg skal ha på buggisen[:D]Den er verdt hver krone hadde den til snuppa,men solgte den for en god stund siden[;)]

vi venter til vi vet om det er en gutt eller jente... og om det går bra...

men vi trenger:
-ny bil stol
-søsken vogn
-seng
-stellebord

++++++++++++
jeg er shoppe gal, så blir nok mer enn nok nye ting..

Back
Topp