Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lillepooh
man klarer seg uten så og si alt,
men det er noen ting noen syns er kjempepraktisk og som gjør hverdagen MYE lettere.
Andre ting gir bare intrykk av at man ikke klarer seg uten...
Jeg ville sett hvordan jeg klarte meg uten før jeg kjøpte...
ORIGINAL: Lalla`s Victoria
Hvis du føler at du har litt lyst på det, så hvorfor ikke? [:)] Jeg angrer så på alle som sa til meg at "det og det og det trenger jeg nok ikke". Så kom Victoria, og da viste det seg at det var noe jeg følte at jeg hadde bruk for likevel. Så da angret jeg på at jeg ikke hadde kjøpt det tidligere (mine eksempler er klær i str. 50 og vippestol, kunne tenkt meg slik flaskesterr. jeg også, men drøyer den litt... Ny vogn har jeg så lyst på også, men orker ikke kjøpe det nå som jeg fikk en gammel og brukt en. Jeg får heller kjøpe en NY trille til sommeren, for den kan hun ha lenger...)
ORIGINAL: snuppa80
Jeg hadde ikke klart meg uten micro sterilisatoren til Avent[:)] Den kosta meg 250 kr for 2 år siden, nå har jeg sett den til 299[:)]
Brukte en del flasker her, og pumpa ble sterilisert etter hver bruk... Er uansett ikke sterilisatoren som vil koste deg mest da, hvertfall ikke den til microen...
ORIGINAL: Lilly85
Jeg hadde ikke klart meg uten micro sterilisatoren til Avent[:)] Den kosta meg 250 kr for 2 år siden, nå har jeg sett den til 299[:)]
Brukte en del flasker her, og pumpa ble sterilisert etter hver bruk... Er uansett ikke sterilisatoren som vil koste deg mest da, hvertfall ikke den til microen...
Så du mener den er grei å ha? For jeg har litt lyst på den. Nei det er andre ting som koster mer.[:D]
Så du mener den er grei å ha? For jeg har litt lyst på den. Nei det er andre ting som koster mer.
Det var en av mine BESTE investeringer[:D] Har faktisk to stk, Avent sin og Fisher Price sin. Avent er best da[;)]
[:D]ORIGINAL: snuppa80
Så du mener den er grei å ha? For jeg har litt lyst på den. Nei det er andre ting som koster mer.
Det var en av mine BESTE investeringer[:D] Har faktisk to stk, Avent sin og Fisher Price sin. Avent er best da[;)]
Oki, da blir nok jeg også skaffen meg en[:D]
Vippestol ,å bære sele har jeg også tengt til. vet bare ikke vilken type enda.[&:]