utstyr

Lilly85

Gift med forumet
Har man brukt for sterrelisator til smokker og flasker?
Vet om noen som har men er så usikker. jeg har litt lyst til å kjøpe.
er det nødvendig men mat/ flaskevarmer? Min første mann skjønner dere.[:D]
Prinsessa mi kommer til å juli

Nei, det er ikke nødvendig å kjøpe etter min mening. Funker veldig fint å bruke komfyren her vertfall!

Jeg ville ikke brukt penger på det, men det kan man jo betsemme selv[;)]

brukte en egen kjele til å koke opp vann og kokte flasker og sutter i den [:D]

Ammer du lenge så er det også veldig unødvendig for  da bruker du lite flasker [;)]

Jeg har amma og ikke hatt bruk for noe slikt.

Har en egen lite panne som smokkene blir kokt i og da trenger jeg ikke noe mer.

Jeg kokte de selv

man klarer seg uten så og si alt,
men det er noen ting noen syns er kjempepraktisk og som gjør hverdagen MYE lettere.
Andre ting gir bare intrykk av at man ikke klarer seg uten...

Jeg ville sett hvordan jeg klarte meg uten før jeg kjøpte...

Jeg også ville liksom trodd det var bra nok.[:D]
Det er liksom så mye annet som er viktig å kjøpe enn akkurat det. Det er mye som skal skaffes[:D]
Jeg gleder meg til prinsessa mi kommer i juli[;)][:D]

det kommer ann på om du ammer eller ikke...jeg har hatt til 2 ungen her,men jeg kjøpte det ikke før etter hun var født.du burde vente å se hva du syns selv etter at ungen har kommet. [:D]

ORIGINAL: Lillepooh

man klarer seg uten så og si alt,
men det er noen ting noen syns er kjempepraktisk og som gjør hverdagen MYE lettere.
Andre ting gir bare intrykk av at man ikke klarer seg uten...

Jeg ville sett hvordan jeg klarte meg uten før jeg kjøpte...

Ja, jeg tror jeg gjør det jeg. [:D]

ORIGINAL: Sseka

det kommer ann på om du ammer eller ikke...jeg har hatt til 2 ungen her,men jeg kjøpte det ikke før etter hun var født.du burde vente å se hva du syns selv etter at ungen har kommet. [:D]

Ja det vil jeg nok tro. Da venter jeg[:D]

Jeg hadde ikke klart meg uten micro sterilisatoren til Avent[:)] Den kosta meg 250 kr for 2 år siden, nå har jeg sett den til 299[:)]

Brukte en del flasker her, og pumpa ble sterilisert etter hver bruk... Er uansett ikke sterilisatoren som vil koste deg mest da, hvertfall ikke den til microen...

ORIGINAL: Lalla`s Victoria

Hvis du føler at du har litt lyst på det, så hvorfor ikke? [:)] Jeg angrer så på alle som sa til meg at "det og det og det trenger jeg nok ikke". Så kom Victoria, og da viste det seg at det var noe jeg følte at jeg hadde bruk for likevel. Så da angret jeg på at jeg ikke hadde kjøpt det tidligere (mine eksempler er klær i str. 50 og vippestol, kunne tenkt meg slik flaskesterr. jeg også, men drøyer den litt... Ny vogn har jeg så lyst på også, men orker ikke kjøpe det nå som jeg fikk en gammel og brukt en. Jeg får heller kjøpe en NY trille til sommeren, for den kan hun ha lenger...)

Oki kansje jeg skal vurdere. vogn har jeg kjøpt brukt(brukt i fem måneder med nytt understell)
reise seng, stellekommode, leke grind, seng og litt klær. men er jo fortsatt mye jeg trenger. jeg syntes du skal vente til sommeren[:D]

ORIGINAL: snuppa80

Jeg hadde ikke klart meg uten micro sterilisatoren til Avent[:)] Den kosta meg 250 kr for 2 år siden, nå har jeg sett den til 299[:)]

Brukte en del flasker her, og pumpa ble sterilisert etter hver bruk... Er uansett ikke sterilisatoren som vil koste deg mest da, hvertfall ikke den til microen...

Så du mener den er grei å ha? For jeg har litt lyst på den. Nei det er andre ting som koster mer.[:D]

ORIGINAL: *~Janne2101~*

er det noe jeg ikke angrer på,så er det at jeg kjøpte sterilisatoren[:)]
En av mine bedre investeringer[:D]

Oki da blir jeg også vurderen det.[:D]

jeg MÅTTE ikke ha den - men jeg fikk den av noen, og den gjorde ting enklere ja..
Har lånt den bort til ei venninne, og skal bruke den til nestemann også [:)]

To ting jeg ikke fikk bruk for var babybjørn bæresele - og vippestol.  De kunne jeg klart meg uten.
Da jeg følte han satt godt nok i babybjørnen var det for kaldt å gå med han i den ute - hadde blitt for klumpete med dress og sånn.  Til nestemann skal jeg ha slynge.
Vippestolen likte han rett og slett ikke, så den har jeg gitt bort.

ORIGINAL: Lilly85

Så du mener den er grei å ha? For jeg har litt lyst på den. Nei det er andre ting som koster mer.[:D]

Det var en av mine BESTE investeringer[:D] Har faktisk to stk, Avent sin og Fisher Price sin. Avent er best da[;)]

[:D]

Så du mener den er grei å ha? For jeg har litt lyst på den. Nei det er andre ting som koster mer.

Det var en av mine BESTE investeringer[:D] Har faktisk to stk, Avent sin og Fisher Price sin. Avent er best da[;)]

Oki, da blir nok jeg også skaffen meg en[:D]
Vippestol ,å bære sele har jeg også tengt til. vet bare ikke vilken type enda.[&:]

[:D]

Så du mener den er grei å ha? For jeg har litt lyst på den. Nei det er andre ting som koster mer.

Oki, da blir nok jeg også skaffen meg en[:D]
Vippestol ,å bære sele har jeg også tengt til. vet bare ikke vilken type enda.[&:]

vil anbefale deg slynge eller sjal iallefall [:D]

ORIGINAL: *~Janne2101~*

babybjørnen ble liggende å støve ned[&:]

Oki, takk for tipset. [;)] Vet ta det er noen som har vært veldig fornøyd med baby bjørn.[:D]

vil anbefale deg slynge eller sjal iallefall [:D]

Oki noen spessielle slynger eller sjal du tenker på. veldig mye fint der ute. men det er dyrt.[;)]

Back
Topp