Utstyr

gakka

Forumet er livet
Har dere tenkt på å kjøpe inn noe utstyr? Tenker stadig på hva jeg vil få bruk for til beibisene, men er redd for å kjøpe for tidlig på en måte. Vet jo ikke sikkert om det går bra heller.  På den annen side hadde det vært kjekt å sluppet å styre med slikt etter fødselen.

Er det noen som har kjøpt noe?

hei du....vi kommer nok til å kjøpe inn diverse saker og ting til beibisen før fødselen [:)]...men vi vil hvertfall vente så lenge at det er mulig å redde barnet derfor noe mot all formodning skulle skje. Har hørt at barnevogn skal plukkes ut, men bli stående i butikken til fødselen, så skal far hente den når du ligger på klinikken. Ellers blir det vel sånn små innkjøp av salver og kremer og litt klær sånn etterhvert tenker jeg [:)] må jo få lov å slå oss litt løs vel?!?[:)] 

Vi har det aller meste til den lille kommer allerede, men blir det en gutt denne gang må vi nok kjøpe nye klær. Stakkars liten, kan jo ikke gå i storesøsters rosa klær da[:D]. Ellers har vi en barnevogn fra
Phil & Teds som kan brukes som søskenvogn. Setter bare på et ekstra sete, så kan vognen brukes til
den minste jenta vår og den lille spira som kommer! Har også fra før av en flott kurv som babyen kan sove i de første 4 mnd. KJøpte også ny bilstol da vår yngste datter ble født, så det kommer vi til å bruke på nytt. Ser jo helt nytt ut, for vi brukte det bare i 6 måneder. Så skulle dette bli en jente, vil det nesten være litt kjedelig[8|], da vi ikke trenger å kjøpe noe særlig nytt! Og jeg som elsker å shoppe, og spesielt babyklær og utstyr da!!! Men det positive er jo at vi ikke får de helt store utgiftene da!

har litt klær etter førstemann (sparte på litt, bare for moro for vi skulle egentlig ikke ha fler barn [8D], men vi ombestemte oss ifjor [:D])

Kommer til å handle inn litt klær uansett jeg fremover.
Bleier og salver etc ordner jeg den dagen vi drar hjem fra sykehuset.

Barnevogn står klar i boden, og sprinkelsenga etter Celina står i boden nede. Så vi må bare ordne madrass, tar nok det etterhvert også.

Bilsete ordner vi nok også i god tid før termin. Skal på "screening" hos lege i juni for å sjekke om det er tegn til premature rier denne gangen også. Så det kommer litt ann på hva legen sier etter den kontrollen.

har ikke kjøpt noen ting men gud så flink jeg er til å planlegge [:D] 
Grunnen til at jeg ikke har kjøpt noe enda er rett og slett forde jeg har vært så kvalm at jeg knappt har orket å være uten for huset (sånn utover stallen) og forde jeg er redd for å miste. Men nå begynner jo faren å gå over, regner med jeg begynner litt mer seriøs kikking etter den obligatoriske Ultralyden.

huff har allt uten om eks gutteklær og en ekstra grindseng..... blir ikke mye shopping på meg[:@][:(][;)]

Jeg har ikke kjøpt noe. Kommer nok til å arve noe. Planlegger selvsagt en del, men vil vente til jeg er lenger på vei. Har heldigvis noen små tanteunger å handle babyklær til... er jo så mye fint!

Vi har arvet masse, så trenger nesten ikke å kjøpe noen ting. Vogn har vi kjøpt, skulle egentlig vente, men den var så billig at vi kunne ikke la sjansen gå fra oss[8D] Så det eneste vi tenger er vel madrass til senga og litt nytt tøy.. Må jo handle noe nytt[8D] 

Vi har kjøpt vogge og bilstol vi for vi kjente noen som skulle selge, og da passte vi på.. Ellers har vi ikke vært å kjøpt no nytt enda, venter vel noen mnd til [:)]

er i tittefasen så langt, men kommer nok til å begynne å kjøpe inn litt! greit å hangle litt hver mnd, for det er en del mann må ha... koster litt!!!
har kjøpt et nydelig sengetøy og to sett med tøy....[:)][:)][:)]

når det gjelder kjøp av vogn, så kan vogna stå i butikken til uka før termin.. og hvis noe skulle skje[:(] da får mann pengene tilbake

ORIGINAL: Gullungen i magen

Har kjøpt en gul joggebukse og en hvit lue. Ikke mer enn det. Kjøpte det for å feire de 12 første ukene.

Se på: www.babydesign.com (noen søte bodyer med moro skrift der. 150kr)

fant ingen bodyer på den siden her jeg

Eg begynner kanskje å kjøpe litt ting etter å ha vært på ul som er om ei uke. Eg trur eg har litt problem med å skjønne kva som skjer, og det gjør at eg føler meg litt skremt av og til.

Back
Topp