Utstyr

Ja, synd bilstoler er så dyrt! Det har vi også lyst på. Er så kjekt med det :D Hvor gamle er de andre barna?
11 og 9 :) vi har landet på dette :D fra 0-4 år. Ja det er dyrt, men da varer det lenge :D

Vedlegg

• Screenshot_20241107_162643_Messenger.jpg
    Screenshot_20241107_162643_Messenger.jpg
    184,1 KB · Visninger: 13
Anbefaler å kjøpe brukt utstyr hvis man er usikker på hva man trenger eller vil ha. For som regel kan man selge det til omtrent samme penge som man gav for det om man ikke er fornøyd. Selges så mye pent brukt billig.

Eventuelt kan man jo selge og kjøpe ny hvis man helst vil ha nytt.

Sist sydde jeg babynest, men solgte det. Denne gangen blir det rullet håndkle inni putetrekk.

11 og 9 :) vi har landet på dette :D fra 0-4 år. Ja det er dyrt, men da varer det lenge :D

Prøver ikke å være mammapoliti, men har du sjekket hvordan dette setet gjør det i krasjtester? Ser det ikke er pluss-testet. Personlig ville jeg 10/10 ganger valgt et med plussgodkjenning. :bookworm:

Prøver ikke å være mammapoliti, men har du sjekket hvordan dette setet gjør det i krasjtester? Ser det ikke er pluss-testet. Personlig ville jeg 10/10 ganger valgt et med plussgodkjenning. :bookworm:
Omg! Her går det litt fort i gravidhjernen her. Gost samboer har styringen xD vi skal ihvertfall ha et 360 sete :smiley-ashamed004

Omg! Her går det litt fort i gravidhjernen her. Gost samboer har styringen xD vi skal ihvertfall ha et 360 sete :smiley-ashamed004
Vi har dette til hu på 2 år: https://www.barnashus.no/bilstol/sm...Q4*MTczMTE0MDMyNy4xLjAuMTczMTE0MDMyNy4wLjAuMA..

Er pluss og har 360 rotasjon :D kan brukes fra nyfødt med nyfødtinnlegg som følger med. Har babystolen som passer til basen også, ungen haaaata den stolen og bare skreik. Alt ble bedre da vi bytta til sete over her da hu var ca 6 mnd:)
Er ofte på tilbud på barnas hus.

Back
Topp