Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har denne fra Maxi-Cosi. Ser den heter «reiseseng» nå, men funker som en bedside crib og brukte den mest som det Lillingen sov kun oppå oss de første tre månedene, men så begynte han å sove i egen seng på nattaNoen som har en bedsidecrib å anbefale?
Med forrige samsov vi, men ønsker muligheten til å legge i bedsidecrib, da det blir mye styr å flytte over i vugge eller sprinkelseng så man ender opp med å bare samsove
Aah takk for tips, den kan justeres i høyden?Vi har denne fra Maxi-Cosi. Ser den heter «reiseseng» nå, men funker som en bedside crib og brukte den mest som det Lillingen sov kun oppå oss de første tre månedene, men så begynte han å sove i egen seng på natta
Kjøp Maxi-Cosi Iora Air Reiseseng, Beyond Grey
Maxi-Cosi Iora Air Reiseseng, Beyond Grey - Fri frakt - Prisløfte - 365 dagers åpent kjøp - Hjemleveringwww.jollyroom.no
Ja, litt i hvert fall. Også kan den justeres litt inn og ut. Følger med stropper for å feste den til voksensenga, så den ikke sklir unna når den ene siden er åpen.Aah takk for tips, den kan justeres i høyden?
Hehe. Klør i fingrene mine også Når er det ikke for tidlig å begynne med innkjøp tenker dem da? Neste ul er 4 desember. Tenkte begynne etter det jegJeg har sagt vi mååå ha bedaide crib Det KLØR så sykt i fingrene med å kjøpe ting til baby å begynne å gjøre klart!! (Hallo nesting much allerede?! xD )
Men alle jeg har snakket med syns det er alt for tidlig å begynne å kjøpe ting til lille (gledesdrepere xD ) så jeg har kjøpt 3 bodyer, 2 luer, og et vottepar til nå hehe
Tenker jeg også Man begynner når man føler for det selvAldri for tidlig å begynne. Jeg begynte før positiv test med første.
Hihi, jeg og. Eller jeg strikket kanskje mest. Men det var fint for da rakk jeg å strikke dobbelt opp av alt siden det viste seg å være tvillingerAldri for tidlig å begynne. Jeg begynte før positiv test med første.
Fikk OUL i uke 20 (10 des) og syns det er så seint xD men, da får vi jo også vite kjønn da.. så da kan man liksom kjøpe ting etter farge.. men jeg må bare begynne å kjøpe seng og utstyr snartHehe. Klør i fingrene mine også Når er det ikke for tidlig å begynne med innkjøp tenker dem da? Neste ul er 4 desember. Tenkte begynne etter det jeg
Sniker fra juni, jeg har bestemt meg for denne da en bekjent hadde modeller før, 4? Og den var super! Da må vel 5Z være bra og. Lurer på om den blir enda billigere i black week.. den er jo støtt på tilbudHar noen erfaring med Britax Römer 5Z?
Ja, jeg syntes også det er så lenge til Men tenker som deg, at det blir enklere mtp farge. Så har jeg en del fra før av, men vil jo ha litt nytt også Tenker det bare er å kjøre på med det du vil kjøpe jeg Skjønner jo hva folk mener med at det er tidlig, men om man skal tenke sånn så kan man jo ikke kjøpe noe før babyen er her daFikk OUL i uke 20 (10 des) og syns det er så seint xD men, da får vi jo også vite kjønn da.. så da kan man liksom kjøpe ting etter farge.. men jeg må bare begynne å kjøpe seng og utstyr snart
Jeg har kommet over en brukt vogn allerede bestemte meg i dag at nei, jeg gidder ikke vente mer. Bilsete og bedside crib blir nytt, samme med madrass til seng, stellematte osv ellers liker vi brukt, og går mye for detJa, jeg syntes også det er så lenge til Men tenker som deg, at det blir enklere mtp farge. Så har jeg en del fra før av, men vil jo ha litt nytt også Tenker det bare er å kjøre på med det du vil kjøpe jeg Skjønner jo hva folk mener med at det er tidlig, men om man skal tenke sånn så kan man jo ikke kjøpe noe før babyen er her da
Å så moro Enig med deg der, greit at enkelte ting er nytt. Iallefall det med bilseteJeg har kommet over en brukt vogn allerede bestemte meg i dag at nei, jeg gidder ikke vente mer. Bilsete og bedside crib blir nytt, samme med madrass til seng, stellematte osv ellers liker vi brukt, og går mye for det
Ja akkurat bilsete, hvertfall når de er veldig små, er greit nytt. Jeg har kjøpt det også brukt med de 2 andre, men da har de vært litt større. Også har vi funnet ut av at vi vil ha 360 bilseteÅ så moro Enig med deg der, greit at enkelte ting er nytt. Iallefall det med bilsete
Ja, synd bilstoler er så dyrt! Det har vi også lyst på. Er så kjekt med det Hvor gamle er de andre barna?Ja akkurat bilsete, hvertfall når de er veldig små, er greit nytt. Jeg har kjøpt det også brukt med de 2 andre, men da har de vært litt større. Også har vi funnet ut av at vi vil ha 360 bilsete